رسانه‌ها در انتخابات سربلند بیرون آمدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در این دوره از انتخابات رسانه‌ها کاری زیبا انجام داده و سربلند از این امتحان بیرون آمدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، علیرضا نوروزی امروز _سه‌شنبه پانزدهم اسفند_ در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های جوانی جمعیت، رسانه و حماسه حضور و المپیاد ورزشی خبرنگاران اظهار کرد: از مردمی که با حضور پرشور خود مشارکتی گسترده در انتخابات را رقم زدند قدردانی می‌کنیم چرا که حماسه‌ای بزرگ آفریده و به تمامی دنیا ثابت کردند که پای نظام ایستاده‌اند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس و خبرگان در روز جمعه یازدهم اسفند افزود: در این دوره از انتخابات رسانه‌ها کاری زیبا انجام داده و سربلند از این امتحان بیرون آمدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: تک به تک رأی‌هایی که به صندوق‌های رأی ریخته شده تعهد برای منتخبین به‌وجود آورده تا تمامی تلاش خود را در راستای قانون گذاری صحیح انجام داده و به حاشیه نروند.

نوروزی با اشاره به برگزاری جشنواره جوانی جمعیت و رسانه ادامه داد: از خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی کمال تشکر را در راستای برگزاری چنین جشنواره‌هایی دارم که با برگزاری چنین رویدادهایی درصدد ارتقای اطلاع‌رسانی در حوزه جوانی جمعیت تلاش می‌کنند.

کد خبر 733456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.