حل مشکلات معیشتی مردم را در اولویت قرار خواهم داد

منتخب مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش خواهم کرد اولویت را بر رویکرد مسائل اقتصادی و معیشتی در سطح کشور بنا کنیم و با طرح‌ها و لایحه‌هایی که رویکرد اقتصادی دارند، حل مشکلات معیشتی مردم همچون مهار تورم، ایجاد اشتغال و مسکن را در اولویت مجلس دوازدهم قرار دهیم.

سالار مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: با توجه به وضعیت جامعه، مشارکت مردم استان کردستان در انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی خوب و قابل قبول بود، به‌طوری که باعث ناامیدی کسانی شد که به مشارکت نکردن مردم امید داشتند.

وی افزود: شاید سطح انتظار ما در رابطه با مشارکت مردم بالاتر بود، اما اگر سطح مشارکت نیز در حد همان ۳۰ درصدی باشد که در آمارها آمده و استان کردستان رتبه دوم حداقل مشارکت در کل کشور را داشته است، مقصر آن مردم نیستند، بلکه بخشی از آن به خدمت‌گزارانی برمی‌گردد که باید به نحو احسن به مردم خدمت می‌کردند، اما در جایگاه خود، انتظارات و سطح رضایت مردم را برآورده نکردند و موجب حمایت نکردن بیشتر مردم شدند.

منتخب مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران ادامه داد: در سطح ملی تلاش خواهیم کرد در مجلسی قوی‌تر اولویت را بر رویکرد مسائل اقتصادی و معیشتی در سطح کشور بنا کنیم و با طرح‌ها و لایحه‌هایی که رویکرد اقتصادی دارند، حل مشکلات معیشتی مردم همچون مهار تورم، ایجاد اشتغال و مسکن را در اولویت مجلس دوازدهم قرار دهیم.

مرادی اضافه کرد: در بخش استان کردستان نیز اولویت‌هایی همچون حوزه آب، کشاورزی، صنعت و مرز که جزو شاخص‌های توسعه هستند را در چهار سال پیش‌رو پیگیری خواهم کرد.

وی تصریح کرد: به‌طور قطع هدف ما استفاده از تمام ظرفیت‌های استان کردستان است، چه در حوزه مجمع نمایندگان و چه در سطح مدیران ارشد اجرایی استان و نهادهایی که خود را مسئول و متولی در استان می‌دانند که با همدلی و همکاری بیشتر این امر میسر شود و موجب رضایتمندی گروه‌های مختلف مردم و پاسخ به انتظارات آنها می‌شود.

منتخب مردم شهر سنندج تاکید کرد: همدلی و همراهی بیشتر در آینده می‌تواند هم ارتقای شاخص‌های اقتصادی و توسعه‌ای و هم ارتقای شاخص‌های حمایتی و مشارکتی مردم استان کردستان را به دنبال داشته باشد، در مجموع هرچه رضایتمندی مردم از سطح خدمات دولت بیشتر باشد، به همان تناسب نیز میزان حمایت و مشارکت مردم بیشتر می‌شود؛ بنابراین این امر می‌تواند دلیلی برای رغبت کمتر مردم در این دوره بوده باشد و مقصر مردم نیستند و ما باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

مرادی گفت: امیدوارم در فرصتی که در پیش‌رو دارم، برای جبران لطفی که مردم نسبت به من داشتند، بخشی از برنامه‌ها را با همکاری نخبگان، شایستگان، نمایندگان پیشین و حتی کاندیداهایی که در این استان احساس تکلیف کردند، به نحو احسن به انجام برسانم و بتوانم مطالبات مردم را پاسخ دهم.

کد خبر 733361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.