برپایی نمایشگاه کتاب توسط کانون شعر و ادب دانشگاه لرستان

کانون شعر و ادب دانشگاه لرستان نمایشگاه کتاب را در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان برپا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، در نمایشگاه کتاب که به همت کانون شعر و ادب دانشگاه لرستان برگزار شده است، با تخفیف در فروش، صبح‌ها و عصرها آماده بازدید اعضای هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه لرستان است.

امیر حسنوند، دبیر کانون شعر و ادب دانشگاه لرستان در این خصوص اظهار کرد: این کانون در دوران پس از کرونا، فعالیت‌های چشم‌گیری داشته و توانسته است اثراث فرهنگی مثبتی بر روی دانشجویان داشته باشد.

وی افزود: در نمایشگاه، عناوین مختلفی همچون شعر، رمان، تاریخ و… ارائه شده است و برخی کتاب‌ها نیز به زبان اصلی هستند.

حسنوند ادامه داد: کمک به تقویت و ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح دانشجویان از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم با تقویت و گسترش چنین فعالیت‌هایی، یاری‌گر توسعه و پیشرفت هر چه بیش‌تر فرهنگی و اجتماعی باشیم.

دبیر کانون شعر و ادب دانشگاه لرستان، بیان کرد: با تقویت فرهنگ کتابخوانی، انسان می‌تواند آموزه‌های جدید برای زندگی، بیاموزد و امروزش نسبت به دیروزش، بهتر باشد.

حسنوند تصریح کرد: کانون شعر و ادب دانشگاه لرستان با کمک معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه توانسته است به یک جایگاه خوب در سطح دانشجویان دانشگاه لرستان برسد.

وی افزود: نمایشگاه مذکور تا روز یکشنبه، ۲۰ اسفندماه سال جاری در دو نوبت صبح و عصر در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان برپاست.

دبیر کانون شعر و ادب دانشگاه لرستان بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، کتاب‌های این نمایشگاه با تخفیف‌های ۴۰ تا ۵۰ درصدی، به فروش می‌رسند که این تخفیف، شامل اعضای هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان می‌شود.

به گزارش ایمنا، کانون‌های دانشجویی فرهنگی، هنری دانشگاه لرستان زیر نظر معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه فعالیت می‌کنند.

کد خبر 733256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.