نمک‌پاشی فضای سبز قزوین را نابود می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با وجود هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیارد تومانی برای فضای سبز شهر قزوین با نمک‌پاشی زیاد سازمان پسماند شهرداری آن را نابود می‌کنیم.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، با طرح این سوال که آیا نمک‌پاشی برای آسفالت شهر و محیط زیست ضرر دارد، اظهار کرد: در یخبندان و برف روزهای اخیر سازمان پسماند نسبت به نمک‌پاشی در حجم زیاد در معابر شهری اقدام کرد که این روش چیزی جز آسیب رساندن به آسفالت خیابان‌ها و معابر و محیط زیست سودی نداشته است.

وی اضافه کرد: این روش به لحاظ فنی و زیست محیطی دارای اشکال است؛ همچنین ما برای احیا و توسعه فضای سبز ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌کنیم، بعد با نمک‌پاشی موجب نابودی آن می‌شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از این گفت‌وگو همچنین به مناسبت تقویمی ۱۴ اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: در جایگاهی که قرار گرفته‌ایم، باید بتوانیم پیگیر امورات مردم به‌ویژه کم‌برخورداران جامعه و ارائه خدمات مطلوب به نواحی کم‌برخوردار و محروم شهر باشیم.

فرمانی همچنین با اشاره به حضور حداکثری مردم مناطق جنوب شهر و مناطق کم‌برخوردار قزوین در پای صندوق‌های رأی بیان کرد: این حضور و مشارکت با وجود همه نارضایتی‌ها ستودنی و قابل تقدیر است و این نشان از پایبندی آنان به اصل نظام و ولایت فقیه و حفظ حرمت خون شهدا دارد.

وی با تقدیر از حضور حماسی مردم عزیز در صحنه انتخابات و تصمیم‌گیری کشور افزود: مردم عزیز ایران بار دیگر علی رغم همه کمبودها و کاستی‌ها نشان دادند که پای کار نظام و انقلاب ایستاده‌اند و حماسه‌ای باشکوه در روز ۱۱ اسفند ماه را رقم زدند.

وی همچنین با تبریک به منتخبان مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم پای کار نظام هستند و مسؤلان نیز باید در جایگاه خدمتگزاری پای کار مردم و حل مشکلات آنان باشند.

کد خبر 733244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.