پیشرفت ۲۵ درصدی تقاطع شهدای غزه اهواز

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: پروژه شهدای غزه از مهر سال جاری آغاز شد و تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در یک زمان‌بندی مناسب در حال اجرا است، با تکمیل این پروژه علاوه بر ایمن‌سازی، تسهیل در فرایند عبور و مرور و ترافیک صورت می‌گیرد.

مهدی مراد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: پروژه از مهرماه سال جاری آغاز شد و تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در یک زمان‌بندی مناسب در حال اجرا است.

وی افزود: با تکمیل این پروژه علاوه بر ایمن‌سازی، تسهیل در فرایند عبور و مرور و ترافیک صورت می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه موضوع تقاطع‌های غیرهم‌سطح مورد توجه و تاکید مدیریت شهری و مطالبه شهروندان است در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری قرار گرفته‌اند.

مراد حسینی تصریح کرد: تقاطع غیرهم‌سطح شهدای غزه با اعتبار ۱۹۳۰ میلیارد ریالی واقع در میدان جمهوری یکی از پروژه‌های شاخص سال جاری شهرداری اهواز است، این پروژه به طول ۷۰۰ و عرض ۲۵ متر دارای مساحت ۱۷۵۰۰۰ متر مربع است و شامل هست ستون، دو رمپ و ۱۰۱ قطعه سگمنت است که عملیات احداث آن آغاز شده است.

مرادحسینی ادامه داد: این پروژه از مهرماه سال جاری آغاز شد و تا کنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در یک زمان‌بندی مناسب در حال اجرا است با تکمیل این پروژه علاوه بر ایمن‌سازی، تسهیل در فرایند عبور و مرور و ترافیک صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: تقاطع غیر هم‌سطح به گونه‌ای طراحی شده است که در آینده می‌تواند به عنوان پل ارتباطی میان شرق و غرب اهواز و بالعکس باشد علاوه بر آن مدل ساخت این پل و استفاده از سگمنت‌های ۲۵ متری برای اولین بار در کشور صورت گرفته است.

کد خبر 733193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.