نتایج انتخابات در ۷ حوزه انتخابیه دیگر اعلام شد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتایج آرای هفت حوزه انتخابیه دیگر را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن اسلامی امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نتایج انتخابات در ۱۹۸ حوزه انتخابیه از ۲۰۸ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی نهایی شده است.

وی افزود: روح‌الله متفکرآزاد با ۱۰۹ هزار و ۸۹۹ رای و مسعود پزشکیان با ۹۵ هزار و ۹۹۳ رای به عنوان دو منتخب تبریز انتخاب شدند و علی جعفری، جواد عبادی، رضا سپیدی، علی آجودان‌زاده، علیرضا منادی، محمدحسین فرهنگی، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی و علیرضا نوری به مرحله دوم راه پیدا کردند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: مجتبی یوسفی با ۹۴ هزار و ۴۸۸ رای و سیدمحسن موسوی زاده با ۸۱۹۴۳ و محمد امیر با ۷۸ هزار و ۴۳۱ رای به عنوان منتخبین اهواز معرفی شدند.

اسلامی بیان کرد: فریدون همتی با ۳۵ هزار و ۱۳۱ رای و سارا فلاحی با ۳۴ هزار و ۹۲۰ رای به عنوان منتخبین ایلام انتخاب شدند.

همچنین به گفته سخنگوی ستاد انتخابات کشور عباس گودرزی با ۲۷۱۴۰ رای و فاطمه مقصوری با ۱۷۳۴۳ رای به عنوان منتخبین بروجرد انتخاب شدند.

اسلامی افزود: محمد بهرامی با ۷۱۷۴۷ رای به عنوان منتخب بویراحمد، عباس قدرتی با ۱۴۹۶۵ رای به عنوان منتخب شیروان و فرهاد بشیری با ۳۰۵۸۲ رای به عنوان منتخب پاکدشت انتخاب شدند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه، یازدهم اسفند در سراسر کشور برگزار شد و تاکنون نتایج نهایی ۱۹۸ حوزه انتخابیه مشخص شده است.

کد خبر 732844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.