مردم گوش به فرمان رهبری پای صندوق‌ها آمدند/ کاشت ۱۱۰ هزار نهال برای روز درختکاری در اصفهان

شهردار اصفهان گفت: هفته جاری روز درختکاری را در پیش داریم که به همین مناسبت ۱۱۰ هزار اصله نهال در شهر اصفهان کاشته خواهد شد و تلاش می‌کنیم به‌رغم کمبود منابع آبی، اصفهان همچنان باغ‌شهر بماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه دوازدهم اسفند_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: به دنبال حماسه روز گذشته مردم پای صندوق‌های رأی، شب گذشته نیروهای شهرداری سعی کردند چهره شهر را پیرایش کنند و امروز شاهد شهری پاک و تمیز هستیم و امیدواریم رفته‌رفته آماده نوروز و میزبانی از مسافران شویم.

وی ضمن تبریک ویژه به مردم برای اینکه با مشارکت خود در انتخابات کمک کردند تا بار دیگر در دنیا سربلند باشیم، افزود: این انتخابات امنیت و اقتداری را به ارمغان آورد و به‌طور قطعی دشمنان را مأیوس کرد و امیدواریم مقدمه‌ای برای پیشرفت کشور باشد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: افرادی که به هر علتی در انتخابات شرکت نکردند، از ثمرات این حماسه یعنی اقتدار و امنیت ملی بهره‌مند خواهند شد و امیدوارم در انتخابات بعدی بتوانند این احساس غرور ملی را تجربه کنند و به کمک مردم و کشور بیایند.

قاسم‌زاده تاکید کرد: تبریک بسیار ویژه‌ای به‌عنوان شهردار از طرف مردم اصفهان به رهبر معظم انقلاب دارم که با درایت، خردمندی و راهنمایی خود، مردم را نسبت به این انتخابات واقف کردند و مردم نیز همچون همیشه گوش به فرمان رهبری، پای صندوق‌ها آمدند و نقش‌آفرینی کردند.

وی ادامه داد: هفته جاری روز درختکاری را در پیش‌رو داریم که ۱۱۰ هزار اصله نهال در شهر کاشته خواهد شد و تلاش می‌کنیم به‌رغم کمبود منابع آبی، اصفهان همچنان باغ‌شهر بماند، همچنین پیش‌بینی‌هایی از جمله استفاده از آب‌های خاکستری انجام شده است.

شهردار اصفهان گفت: در نصف‌جهان حدود شش هزار هکتار فضای سبز وجود دارد که پنج هزار هکتار آن تحت مراقبت شهرداری است و سعی کردیم از تک‌تک درختان شهر مراقبت کنیم تا شهروندان تنفس بهتری در شهر داشته باشند.

کد خبر 732537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    0 0
    آقای شهردار لطفا درختان کهن قطع شده اطراف مادی نیاصرم را هم واکاری کنید.