غفلت از رای دادن خسارت‌های بسیاری در پی دارد

امام جمعه زرین شهر گفت:رأی دادن و انجام تکلیف ضمن تجدید بیعت با انقلاب به معنای یاری رساندن به ولی فقیه زمان نیز بوده و طبق آموزه‌های دینی اگر در یاری رساندن ولی فقیه زمان خود کوتاهی کنیم به طور قطع با تهدید و ضربه دشمنان رو به رو خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به اهمیت رأی دادن، اظهار کرد: برخی اعمال هستند که اگر فرد در انجام آن کوتاهی کند شاید فرصت برای جبران آن فراهم باشد و یا خسارت ناشی از آن غفلت زیاد نباشد، اما امروز روز ادای تکلیف شرعی و قانونی برای رأی دادن است و غفلت از انجام این تکلیف به طور قطع خسارت‌های غیر قابل جبرانی را برای کشور به همراه خواهد داشت.

وی افزود: رأی دادن و انجام تکلیف ضمن تجدید بیعت با انقلاب به معنای یاری رساندن به ولی فقیه زمان نیز بوده و طبق آموزه‌های دینی اگر در یاری رساندن ولی فقیه زمان خود کوتاهی کنیم به طور قطع با تهدید و ضربه دشمنان رو به رو خواهیم شد.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: در تاریخ درس‌های عبرت‌آموز بسیاری از نتیجه عدم یاری ولی فقیه زمان توسط مردمان مختلف به ثبت رسیده که ضمن درس گرفتن از این عبرت‌ها باید مراقب باشیم که ولی فقیه زمان خود را به موقع و به جا یاری کنیم.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل مجلس شورای اسلامی با آمار مشارکت بالا ادامه داد: تشکیل مجلس قوی و کارآمد نیازمند مشارکت بالای مردم در تعیین سرنوشت خود است، از این رو هر چه مشارکت مردمی بیشتر باشد عیار و کارآمدی آن مجلس نیز برای رفع مشکلات کشور بیشتر خواهد بود.

آقایی اضافه کرد: آثار خوب مشارکت حداکثری در انتخابات بر هیچ کسی پوشیده نیست و نتیجه این آثار برای همه کشور و مردم خواهد بود.

وی عنوان کرد: هرچه به زمان ساعات اتمام انتخابات نزدیک می‌شویم برخی هیجان‌های طبیعی باعث بروز برخی رفتارها و بالا رفتن بعضی حساسیت‌ها خواهد شد از این رو از طرفداران نامزدهای انتخاباتی انتظار می‌رود با صبر و حوصله این ساعات را پشت سر گذاشته و بدانند مجریان انتخابات مراقب هستند و تمامی دغدغه‌های آنها را به بهترین شکل رصد خواهند کرد.

امام جمعه زرین شهر گفت: مجریان انتخابات با رعایت قانون امانت دار آرا خواهند بود و تمامی پیش بینی‌های لازم برای ساعات پایانی اخذ رأی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در فرصت تبلیغات نامزدها و طرفداران آنان با رعایت قانون و در فضای آرام به تبلیغات پرداختند و با پایان زمان انتخابات نیز رقابت‌ها تعطیل و رفاقت‌ها مجدد آغاز خواهد شد زیرا همه باید برای پیشرفت کشور و حل مشکلات شهرستان یک ید واحد و همدل و هم صدا شویم.

آقایی خاطرنشان کرد: منتخب مردم نیز بداند پس از انتخاب و تصدی مسئولیت باید مصلحت مردم را به تمامی موارد ترجیح دهد، منتخب مردم باید حزب، گروه، جناح، طرفدار و… را کنار گذاشته و فقط برای مصلحت و رفاه عموم مردم و ترقی جامعه تلاش کند.

کد خبر 732304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.