حضور مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی کرد

امام جمعه بجنورد با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات از ساعات اولیه امروز، گفت: این حضور باری دیگر توطئه دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری امروز_ جمعه یازدهم اسفند _ در نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: نامزد منتخبی که در حوزه انتخابیه خود به مجلس راه می‌یابد، نماینده همه مردم است و باید اولویت او رسیدگی به مشکلات همه باشد.

وی افزود: گرچه پیش از این مورد حمایت‌های جریان خاصی بوده است اما بعد از راه یابی به مجلس تنها نماینده این جریان نیست.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: نامزدهای راه نیافته به مجلس نیز تصور شکست نداشته باشند زیرا که با ورود به کارزار انتخاباتی موجب شورآفرینی و ثواب سیاسی شده‌اند.

نوری خاطرنشان کرد: بی تردید هر فردی که در شورآفرینی انتخابات و مشارکت حداکثری نقش داشته باشد از ثواب آن بهرمند خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان چشم به انتخابات ۱۱ اسفند در ایران دوخته بودند اما مردم از همان ساعات اولیه پای صندوق‌های رأی حضور یافتند و بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: تاکنون چهار بار طرح آتش بس در غزه مطرح شده اما آمریکا هر بار آن را وتو کرده است.

حجت الاسلام نوری افزود: این روزها بزرگترین جنایات علیه بشریت در غزه رخ می‌دهد و مردم بی دفاع فلسطین حتی از کمک‌های دارویی و غذایی محروم هستند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: باید فرهنگ منحط غربی را به جوانان شناساند، اینکه چگونه این اندیشه قوانین ظالمانه‌ای را در جهان وضع کرده و حقوق بشر غربی نیز دروغی بیش نیست.

وی تصریح کرد: فرهنگ غربی به دنبال تفرقه افکنی و نابودی ملت‌ها است و میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا مردم از ارزش‌های دینی خود دور شوند.

کد خبر 732271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.