ادارات ثبت احوال تا پایان زمان رأی گیری فعال هستند

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: از ساعت هفت صبح امروز ادارات ثبت احوال در سطح استان به صورت کشیک فعال هستند و تا پایان زمان رأی‌گیری در خدمت مردم خواهند بود.

علی رحمتی در حاشیه برگزاری مراسم انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مجموعه ثبت احوال استان از نخستین روزهای تشکیل ستاد انتخابات در کنار مردم هستند و اقداماتی از جمله تحویل کارت هوشمند ملی، تعویض شناسنامه یا اینکه چنانچه مغایرتی در استاد سجلی آنها باشد، خدمات لازم را ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: از ساعت هفت صبح امروز ادارات ثبت احوال در سطح استان به صورت کشیک فعال هستند و تا پایان زمان رأی‌گیری در خدمت مردم خواهند بود.

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان افزود: همچنین دفاتر پیشخوانی که با ادارات ثبت احوال همکاری می‌کنند نیز دایر هستند و چنانچه مردم اسناد سجلی‌شان را تحویل نگرفتند، می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

وی یادآور شد: برابر با ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس در سال‌جاری، علاوه بر شناسنامه و کارت هوشمند ملی با مدارک گذرنامه، گواهینامه و کارت پایان خدمت نیز می‌توانند نسبت به دادن رأی اقدام کنند.

رحمتی اذعان کرد: ۳۶ هزار کارت هوشمند ملی در ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان وجود دارد که تاکنون مردم برای دریافت آنها مراجعه نکردند و ما از مردم می‌خواهیم تا با شماره‌گیری *۴*۶۰۹۰# وضعیت صدور کارت خود را استعلام بگیرند و نسبت به تحویل آن اقدام کنند تا برای امورات خود با مشکل مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: ۳۸ اداره ثبت احوال امروز در استان برای خدمت به مردم فعال است.

کد خبر 732230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.