مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت کشور است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امنیت و اقتدار کشور از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و بدون شک مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت کشور و اقتدارآفرین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی امروز _ جمعه یازدهم اسفند_ در ساعات نخست آغاز فرآیند رأی‌گیری با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد الزهرا (س) اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات و شرکت کردن در آن، یک تکلیف ملی و الهی است و دعوت مردم به این فریضه دینی جهاد فی سبیل الله و مصداق بارز تواصی به حق است.

وی افزود: حضور در انتخابات یک نوع عبادت است و همه کسانی که علاقمند به پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی دارند در انتخابات شرکت کنند و حضور فعالانه داشته باشند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: مردم استان مرکزی از اولین ساعات آغاز اخذ رأی در شعبه‌ها حضور پیدا کردند و قطعاً جامعه‌ای که به دنبال انسجام و بقا، دوام و اقتدار است.

سردار کریمی اضافه کرد: باید مشارکت حداکثری درون آن رقم بخورد و مشارکت سیاسی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی تصریح کرد: ملت ایران همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی با حضور خود در صحنه‌های مختلف بوده‌اند و تا آخرین نفس، از آرمان‌های این انقلاب دفاع خواهند کرد و به فضل الهی در این انتخابات نیز ملت با حضور باشکوه بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد.

کد خبر 732211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.