حضور پای صندوق‌های رأی می‌تواند مشکلات را رفع کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به قول شهید همت، وقتی راهت را گم کردی، به سمت نقطه‌ای که دشمن بیشتر توجه می‌کند حرکت کن و بدان آن مسیر درست است و به‌طور قطعی حضور ما پای صندوق‌های رأی می‌تواند مشکلات را رفع کند و البته بی‌شک نیامدن ما مشکلی را رفع نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در بازدید از ستاد خبری خبرگزاری ایمنا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: خبردار شدیم مجتمع فرهنگی و مطبوعاتی اصفهان برای نخستین‌بار میزبان صندوق رأی است که برای عرض خداقوت به فعالان رسانه به این مکان آمدم.

وی افزود: با اینکه در نقطه دیگری از نصف‌جهان ساکن هستم، اما در مجتمع مطبوعاتی برای رأی دادن حاضر شدم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: تمام دشمنان سعی کردند القا کنند که امروز کسی رأی ندهد، اما به قول شهید همت «وقتی راهت را گم کردی، به سمت نقطه‌ای که دشمن بیشتر توجه می‌کند حرکت کن و بدان آن مسیر درست است «؛ به‌طور قطعی حضور ما پای صندوق‌های رأی مشکلات را می‌تواند رفع کند و «قطعا» نیامدن ما مشکلی را رفع نمی‌کند.

میرباقری ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در یکی از سخنرانی‌های خود می‌گفت اینکه امام خمینی (ره) فرمودند «حفظ نظام از اوجب واجبات است» شاید علت آن این باشد که قضای نماز و روزه که از محورهای دین است را می‌توان به‌جا آورد، اما اگر خدشه‌ای به نظام وارد شود، ممکن است هیچوقت قابل جبران نباشد.

کد خبر 732197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.