جامعه هنری جزئی جداناپذیر از جامعه ایرانی و پیشرو است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جامعه هنری جزئی جداناپذیر از جامعه ایرانی و پیشرو در تمام عرصه‌های تاریخی و تاریخ‌ساز است و این مهم‌ترین پیام جامعه هنری به همه مخاطبان داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز_ جمعه یازدهم اسفند_ در شعبه اخذ رأی تالار وحدت اظهار کرد: از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه تشکر ویژه می‌کنم که علیرغم زمان هماهنگی کم در خانه خودشان تالار وحدت با این شور و شوق به صحنه آمدند.

وی با تاکید بر اینکه به سهم خودم از شما اصحاب هنر و رسانه در عرصه‌های مختلف تشکر می‌کنم، افزود: اصحاب فرهنگ. هنر همیشه پیشتاز حرکت‌های بزرگ بودند و استقلال، آزادی، امید، پیشرفت، عدالت و معنویت آرمان‌های بزرگ ایران است که هنرمندان ما پیشتاز این حوزه هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه امروز تالار وحدت به مکانی برای نشان دادن وحدت جامعه روشنفکر ایرانی تبدیل شد، خاطرنشان کرد: تالار وحدت عظمت مهم و ماندگار را به خود دید و بر همین اساس از تک تک شما تشکر می‌کنم.

اسماعیلی با بیان اینکه وزارت کشور و استانداری تهران همراهی خوبی داشتند و همه درخواست‌های همکاران را با کمال میل انجام دادند، گفت: مردم ایران اسلامی و اصحاب هنر و رسانه رهبر انقلاب را دوست دارند و بر همین اساس امروز حاضر شدند و این مهم‌ترین پیام جامعه هنری به همه مخاطبان داخلی و خارجی است که جامعه هنری جزئی جداناپذیر از جامعه ایرانی و پیشرو در تمام عرصه‌های تاریخی و تاریخ‌ساز است.

کد خبر 732191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.