شرکت در انتخابات یک واجب عینی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک واجب عینی است، گفت: هر چه واجب عینی را زودتر انجام دهیم تکلیف را از خودمان را انجام داده‌ایم و به حقوق خودمان رسیده‌ایم، شرکت در انتخابات هم تکلیف است و هم حق است، حقی که قانون برای مردم مشخص کرده است.

محمدرضا ابراهیمی با حضور پای صندوق‌های رأی در انتخابات ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک واجب عینی است، اظهار کرد: هر چه واجب عینی را زودتر انجام دهیم تکلیف را از خودمان را انجام داده‌ایم و به حقوق خودمان رسیده‌ایم، شرکت در انتخابات هم تکلیف است و هم حق است، حقی که قانون برای مردم مشخص کرده است.

وی افزود: حضور در انتخابات یک تکلیف الهی و اجتماعی است همان طور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ساعات اولیه پای صندوق رأی حضور پیدا کردند، ما نیز به تاسی از مقام معظم رهبری وظیفه خود دانستیم که در ابتدای صبح پای صندوق‌های رأی برای انجام این تکلیف مهم حضور یابیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با توصیه به رأی اولی‌ها گفت: رأی اولی‌ها به طور قطع آگاهی کافی برای حضور پای صندوق‌های رأی را دارند و لازم است که تاکید شود، همه ما وظیفه داریم دیگران را دعوت به شرکت انتخابات کنیم، لذا از تمام مردم به ویژه مردم اصفهان و رأی اولی‌ها و معلمان و اولیا در خواست داریم که در ساعات اولیه رأی خود را به صندوق بیندازند.

وی تصریح کرد: در استان بخشی از رأی اولی‌ها دانش‌آموز هستند، حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز رأی اولی هستند و تعدادی از رأی اولی‌ها دانشجو هستند.

کد خبر 732108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.