امروز، روز مردم است

استاندار کرمانشاه گفت: امروز، روز مردم است و به تعبیر امام(ره) میزان رای ملت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی صبح امروز _جمعه یازدهم اسفند _ با حضور در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مقدمات انتخاب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تا به امروز گام به گام فراهم شده همه چیز آماده حضور پرشکوه و اثرگذار مردم است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۲ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در استان، ادامه داد: در اقصی نقاط استان صندوق‌ها آماده اخذ رأی از مردم استان است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه امروز، روز مردم بوده و به تعبیر امام (ره) میزان رأی ملت است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در آغازین ساعت رأی خود را به صندوق انداختند، از تمام هم‌استانی‌ها و هموطنان دعوت به مشارکت در انتخابات و حضور پرشور پای صندوق‌های رأی می‌کنم.

علی شعبانی، رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه نیز با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم در دقایق اول رأی‌گیری، افزود: در ۱۰ دقیقه اولیه رأی‌گیری نزدیک به ۴۰۰۰ در انتخابات شرکت کردند.

وی گفت: امروز به نوعی ایام‌الله است، روزی است که به واسطه حضور مردم شریف استان و هموطنان در سرتاسر کشور، ناامیدی دشمنان از این آب و خاک رقم خواهد خورد.

کد خبر 732097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.