حضور پای صندوق رأی موجب خوشحالی مردم و دوستان ایران اسلامی است

رئیس قوه قضاییه با حضور در مسجد جامع لویزان در رای‌گیری مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد و بر حضور پرشور پای صندوق رای تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین اژه‌ای امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با اشاره به اهمیت حضور پرشور در انتخابات اظهار کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اشخاصی که از نظر آن‌ها شایستگی قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین و رأی اعتماد دادن به کابینه دولت را دارند، واجد اثرات مثبت و مطلوبی در عرصه‌ها و ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

وی با بیان اینکه حضور پای صندوق رأی موجب خوشحالی مردم و دوستان ایران اسلامی است، افزود: بدون تردید حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات امروز، علاوه بر افزایش اعتبار کشور و خوشحالی و مسرّت دوستان ایران اسلامی سبب یأس و ناامیدی بیشتر دشمنان و شیاطین خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی و افزایش سلامت و امنیت انتخابات، گفت: قوه قضائیه از ماه‌ها پیش ستاد پیشگیری از وقوع تخلفات و جرایم انتخاباتی را با عضویت مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل داد و در آن ستاد تدابیر لازم برای افزایش امنیت و سلامت انتخابات اتخاذ شده است؛ همچنین مقامات قضائی مربوطه، دادستان‌ها و قضات کشیک ما به طور کامل آماده هستند تا به محض وصول گزارشی ناظر بر وقوع تخلف یا جرایم انتخاباتی، در اسرع وقت به موضوع ورود کنند و اقدامات مقتضی را به عمل آورند.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین اژه‌ای در پایان گفت: قوه قضائیه برای آرامش مردم در رأی دادن و فراهم کردن زمینه برای تسهیل رأی دادن تلاش خود را کرده است، همه قضات و دادستان‌های ما آماده هستند هرگونه گزارشی که به آن‌ها رسید را پیگیری کنند.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای صبح امروز _یازدهم اسفند ماه_ با حضور در مسجد جامع لویزان در رأی‌گیری مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

کد خبر 732088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.