انجام فرایند رای‌گیری در ۵۹ هزار شعبه سراسر کشور

فرایند اخذ رای برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری امروز جمعه یازدهم اسفند آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا گروه استان‌ها؛ فرایند رأی‌گیری در ۵۹ هزار شعبه سراسر کشور از صبح امروز _جمعه یازدهم اسفند در سراسر کشور آغاز شد. انتخابات این دوره مجلس در ۳۱ استان و ۲۹۰ حوزه و ۵۹ هزار شعبه برگزار می‌شود.

واجدان شرایط شرکت در این انتخابات، ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که ۳۰ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۱۳۳ مرد و ۳۰ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۱۶۵ زن خواهند بود.

آغاز فرایند انتخابات در استان تهران

مردم تهران نیز همزمان با سایر مردم کشور صبح امروز بر سر صندوق‌های رأی حاضر شدند. همچنین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری «انتخابات مجلس شورای اسلامی» و «مجلس خبرگان رهبری» در شعبه سیار ۱۱۰ حسینیه امام خمینی (ره) رأی خود را به صندوق انداختند.

سیدعباس جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان تهران ۶ هزار و ۸۱۱ شعب اخذ رأی در استان داریم که از این تعداد، ۶ هزار و ۳۲۲ شعبه ثابت و ۴۸۹ شعبه سیار است.

وی افزود: از این تعداد شعب اخذ رأی، ۶ هزار و ۲۴۵ شعبه شهری و ۵۶۶ شعبه روستایی مستقر در مناطق مختلف استان است.

آغاز رأی‌گیری مجلس دوازدهم و خبرگان ششم در البرز

۱۳۳۲ شعبه اخذ رأی در سراسر استان البرز برای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات خبرگان رهبری مهیا شده است و از دقایقی گذشته و رأس ساعت ۸:۰۰ کار خود را آغاز کرده‌اند.

از این تعداد شعبه اخذ رأی ۳۸ صندوق برای مناطق صعب‌العبور برنامه‌ریزی شده و ۵۱ شعبه نیز برای حضور معلولان مناسب‌سازی شده است. کلان‌شهر کرج با ۷۴۱ شعبه اخذ رأی بالاترین فراوانی را دارد و به دنبال آن شهرستان فردیس با ۲۰۳ شعبه شمار بالاتری دارد.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس، پیش از این گفته بود که ۳۸۹ شعبه اخذ رأی در این دوره از انتخابات در مساجد و ۳۱۶ شعبه اخذ رأی در مدارس هستند.

۵۱ درصد جمعیت استان البرز را بانوان تشکیل می‌دهند و یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر واجد شرایط رأی در استان البرز هستند.

آغاز فرایند رای‌گیری در ۵۹ هزار شعبه سراسر کشور

آغاز رأی‌گیری در کرمانشاه برای ۸ کرسی مجلس و ۲ کرسی مجلس خبرگان

رأی‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه نیز آغاز شد. برای انتخابات امسال یک‌هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رأی آماده‌سازی شده است.

بر اساس قانون جدید انتخابات شهروندان می‌توانند با پنج کارت هویتی شامل شناسنامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت، کارت ملی هوشمند و گواهینامه نسبت به اخذ رأی اقدام کنند و نیازی به مهر زدن در شناسنامه نیست.

استان کرمانشاه دارای هشت کرسی در مجلس شورای اسلامی اسلامی و دو کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.

رقابت ۱۳۲ کاندیدای مجلس شورای اسلامی در ۵ حوزه انتخابیه استان کردستان

فرآیند رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری امروز _جمعه یازدهم اسفند_ همزمان با سراسر کشور در شهرها، روستاها و نقاط مختلف استان کردستان آغاز شد.

در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران ۴۸ نفر کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند و برای کسب دو کرسی نمایندگی این حوزه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان سنندج ۲۶۵ شعبه بوده که ۱۵۶ شعبه آن شهری و ۱۰۹ شعبه هم روستایی است. حدود شش هزار نفر کار برگزاری انتخابات در حوزه انتخابی سنندج، دیواندره و کامیاران را برعهده دارند.

در مجموع ۱۳۲ نفر کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان هستند که از این تعداد ۱۱۷ نفر را آقایان و ۱۵ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

در حوزه نمایندگی مجلس خبرگان رهبری نیز چهار نفر کاندیدا در استان کردستان ثبت‌نام کرده‌اند که برای دو کرسی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

فعالیت ۷۹۱ شعبه اخذ رأی در چهارمحال و بختیاری

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۷۷ نامزد بر سر چهار کرسی و یک دوره چهارساله و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با رقابت سه نامزد بر سر یک کرسی و برای دوره هشت ساله در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.

واجدان شرایط شرکت در انتخابات چهارمحال و بختیاری ۷۱۴ هزار و ۸۲۹ نفر هستند که این تعداد، ۳۶۲ هزار ۶۲۱ نفر آقا و ۳۵۲ هزار ۲۰۸ نفر زن هستند، در چهارمحال و بختیاری ۷۹۱ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۵۸۱ صندوق به صورت ثابت و ۲۱۲ صندوق به صورت سیار هستند، ۳۷۱ شعبه اخذ در شهرها و ۴۲۰ شعبه اخذ رأی در روستاها آماده جمع‌آوری آرای مردم هستند.

انجام رأی‌گیری در ۱۴۵۱ شعبه اخذ رأی در سراسر هرمزگان

رأی‌گیری برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز در ۱۴۵۱ شعبه اخذ رأی در سراسر هرمزگان آغاز شد. در هرمزگان ۱۴۵۱ شعبه اخذ رأی از جمله ۵۷۵ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

با توجه به شرایط جغرافیایی و وجود نوار ساحلی در هرمزگان صندوق‌های اخذ رأی در همه مناطق از جمله کوهستانی و سخت گذر، جزایر و سکوهای نفتی در اختیار است تا شرایط مشارکت آحاد مردم در انتخابات فراهم باشد.

استان هرمزگان پنج کرسی در مجلس شورای اسلامی و یک کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

رقابت ۲۶۲ نفر در قم برای کسب ۳ کرسی مجلس

فرایند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۷۴۷ شعبه رأی در استان قم آغاز شد. احمد حاجی زاده، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان قم ۸۰۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که ۴۵ هزار رأی اولی محسوب می‌شوند.

وی افزود: از میان ۴۵ هزار رأی اولی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، ۲۲ هزار نفر دختر و ۲۳ هزار نفر پسر هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خاطرنشان کرد: ۲۶۲ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم برای کسب سه کرسی مجلس رقابت دارند که در انتخابات مجلس خبرگان رهبری این عدد سه نفر برای یک کرسی است.

حاجی زاده عنوان کرد: استان قم ۱۳ شعبه رأی دارد که هفت شعبه اصلی و ۶ شعبه فرعی در شهرهای کهک، جعفرآباد و همچنین بخش خلجستان و سلفچگان مستقر هستند.

وی گفت: برای شهر قم ۵۱ شعبه رأی سیار در نظر گرفته شده که این عدد در سطح استان به ۹۳ شعبه می‌رسد.

فعالیت ۳۲۳۲ شعبه اخذ رأی در آذربایجان شرقی

۵۱۲ نامزد انتخابات مجلس در استان آذربایجان شرقی امروز چشم به دستان مردم فهیم و شهیدپرور استان دوخته‌اند. از مجموع ۵۱۲ نامزد مجلس شورای اسلامی، ۴۴ نامزد زن برای مجلس شورای اسلامی در استان در معرض رأی گیری مردم قرار می‌گیرند که ۲۴ نفر آن‌ها در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو هستند.

تعداد ۴۴ نفر برای هر کرسی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو و ۲۷ نفر نیز برای هر کرسی در استان رقابت خواهند کرد. تعداد ۵۰ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی در استان وجود دارد.

سه هزار و ۲۳۲ شعبه اخذ رأی در ۱۳ حوزه انتخابیه استان برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۲ هزار ۴۹۳ شعبه اخذ رأی، ثابت و ۷۳۹ شعبه نیز به صورت سیار است. از این تعداد یک هزار و ۶۶۷ شعبه اخذ رأی شهری و یک هزار و ۵۶۵ شعبه اخذ رأی روستایی است.

یک شعبه اخذ رأی نیز برای اقلیت‌های دینی در تبریز در نظر گرفته شده است.

استقرار ۵۶۰ شعبه ثابت و ۲۲۳ شعبه سیار در استان بوشهر

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار نماینده در حوزه‌های انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، دشتستان، دشتی و تنگستان و کنگان، دیر، جم و عسلویه و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر امروز یازدهم اسفند آغاز شد.

اکبر پورات، رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری با رأی گیری در ۸۷۳ شعبه اخذ رأی این استان رأس ساعت هشت صبح همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی افزود: از مجموع شعب اخذ رأی استان بوشهر ۵۶۰ شعبه ثابت و ۲۲۳ شعبه سیار است.

۴۴۶ هزار نفر در استان ایلام واجد شرایط از این تعداد واجد شرایط رأی دادن هستند

مردم استان ایلام از نخستین دقایق آغاز فرایند رأی گیری در سطح ۱۲ شهرستان ،۳۰ بخش و ۵۷ دهستان پای صندوق‌های رأی می‌روند تا بار دیگر خالق حماسه حضور تماشایی و با همدلی، جشن مردم سالاری دینی خود را برپا کنند.

استان ایلام دارای دو حوزه انتخابیه ایلام (شمال استان) و دهلران (جنوب استان) است که حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان‌های ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان، چرداول، چوار و هلیلان و حوزه انتخابیه دهلران نیز شامل شهرستان‌های آبدانان، دره‌شهر، بدره و دهلران است.

حوزه انتخابیه ایلام دارای دو کرسی نمایندگی و حوزه انتخابیه دهلران دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و همچنین این استان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

حدود ۴۴۶ هزار نفر در استان ایلام واجد شرایط از این تعداد واجد شرایط رأی دادن هستند.

مشارکت ۱۴ هزار نفر از عوامل اجرایی، امنیتی و بازرسی در برگزاری انتخابات یزد

زنگ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۸۶۷ شعبه اخذ رأی در استان یزد به صدا در آمد. در استان یزد چهار حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است و طبق آخرین آمار امروز ۱۷۲ نامزد نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در این چهار حوزه انتخابیه و سه نفر برای دست‌یابی کرسی مجلس خبرگان به رقابت می‌پردازند.

از مجموع شعب اخذ رأی در استان یزد، ۶۸۲ شعبه به صورت ثابت و ۱۸۵ شعبه به صورت سیار آرای واجدان شرایط حق رأی در استان را جمع‌آوری می‌کنند.

در استان یزد ۱۴ هزار نفر عوامل اجرایی، امنیتی و بازرسی در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور مشارکت دارند، در این دوره از انتخابات متولدان ۱۱ اسفندماه ۱۳۸۴ به قبل واجدالشرایط حق رأی هستند و می‌توانند رأی خود را به صندوق بیندازند.

۳۷۵ شعبه اخذ رأی در همدان و فامنین رأی‌گیری را انجام می‌دهند

علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان اظهار کرد: ۳۷۵ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه همدان و فامنین از صبح امروز آماده فعالیت است که ۳۲۰ شعبه در شهرستان همدان و ۵۵ شعبه دیگر نیز در شهرستان فامنین فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: مردم با ارائه هریک از مدارک پنج‌گانه از جمله شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه می‌توانند در فرآیند رأی‌گیری شرکت کنند.

رأی‌گیری در ۳۵۳۳ شعبه اخذ رأی در استان خوزستان دنبال می‌شود

فرآیند رأی گیری در سه هزار و ۵۳۳ شعبه اخذ رأی در استان خوزستان از صبح امروز آغاز شد. اسامی و کد نامزدها به تفکیک هریک از دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در شعب اخذ رأی نصب شده است.

بیش از ٣ میلیون و ٨٠٠ هزار خوزستانی واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ١٧٠ هزار نفر رأی اولی است، از مجموع سه هزار و ۵٣٣ شعبه اخذ رأی در استان، ٩٠٠ شعبه سیار برای رأی گیری در مناطق عشایری و سخت گذر استان آماده شده است.

۱۰۹۶ شعبه اخذ رأی در استان قزوین وجود دارد

عباس کاظمی، رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: یک هزار و ۹۶ شعبه اخذ رأی در استان قزوین وجود دارد که از صبح امروز ۹۹ درصد آن به شکل برخط متصل شده و آماده رأی گیری است.

وی اضافه کرد: یک درصد باقی مانده مربوط به شهر اسفرورین، آوج و دو نقطه در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز است که تا دقایق دیگر کارهای فنی آن نیز تکمیل می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تاکید کرد: ۲۵ هزار نفر هم اکنون دست‌اندرکار حوزه شعب اخذ رأی هستند که شامل هیئت اجرایی، نظارت، بازرسی، محافظان و نیروهای امنیتی، نماینده نامزدها و پشتیبانی و غیره است.
در دقایق نخست فرایند اخذ رأی ۹۸ درصد شعب اخذ رأی استان به سامانه آنلاین متصل شد و فعالیت را آغاز کردند.

رقابت ۳۵۰ نامزد انتخاباتی در گیلان

محمد جلایی، رئیس ستاد انتخابات گیلان اظهار کرد: رأی‌گیری در ۲۶۹۰ شعبه اخذ رأی شهری و روستایی استان گیلان آغاز شد، از این تعداد ۹۸۶ شعبه در شهرها است و هزار و ۷۰۴ شعبه روستایی در این انتخابات آماده شده است ضمن آنکه ۲ هزار و ۳۱۷ شعبه ثابت و ۳۷۳ شعبه سیار است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه انتخابات در حوزه انتخابیه رشت و تمام تمام الکترونیکی برگزار می‌شود حدود سه هزار صندوق هم برای این حوزه انتخابیه فعال شده است.

رئیس ستاد انتخابات گیلان خاطرنشان کرد: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مجموع با احتساب انصرافی‌ها در مجموع ۳۵۰ نامزد انتخاباتی در عرصه رقابت‌ها باقی مانده‌اند که برای کسب ۱۳ کرسی نمایندگی مجلس در ۱۱ حوزه انتخابیه استان به میدان آمده‌اند.

جلایی اضافه کرد: از این تعداد ۳۱۵ نفر مرد و ۳۵ نفر دیگر بانوان هستند. ضمن آنکه در ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در استان گیلان پنج نامزد برای کسب چهار کرسی استان در این مجلس رقابت خواهند کرد.

وی آمار واجدان شرایط رأی دادن در استان ۲ میلیون و ۱۲ هزار و ۵۹۷ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد یک میلیون و ۶ هزار و ۴۷۴ نفر مرد و یک میلیون و ۶ هزار و ۱۲۳ نفر زن هستند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان تصریح کرد: از کل واجدان شرایط فقط ۷۰۳ هزار و ۵۱۱ نفر در شهرستان رشت هستند که بر اساس رصد ادوار مختلف قالب ساکنان مرکز استان گیلان روزهای رأی گیری به زادگاه خود مراجعه کرده و آنجا آرا خود را به صندوق می‌ریزند.

وی تاکید کرد: آمار رأی اولی‌های استان ۸۶ هزار و ۱۶۶ نفر است که ۴۴ هزار و ۹۵ نفرشان مرد و ۴۲ هزار و ۷۱ زن هستند.

فعالیت ۶۲۰ شعبه شهری و ۴۶۶ شعبه روستایی در استان مرکزی

۲۸۸ داوطلب در استان مرکزی در شش حوزه انتخابیه این استان برای ورود به مجلس شورای اسلامی و سه داوطلب برای ورود به مجلس خبرگان رهبری رقابت می‌کنند. برای این دوره از انتخابات در استان مرکزی یک هزار و ۸۶ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که ۷۴۶ شعبه آن ثابت و ۳۴۰ شعبه سیار است.

۶۲۰ شعبه پیش‌بینی شده در این آزمون سیاسی شهری و ۴۶۶ شعبه روستایی است. از جمعیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری استان مرکزی یک‌میلیون و ۱۴۰ هزار نفر در انتخابات مجلس دوازدهم واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۱۹ هزار نفر رأی اولی هستند.

یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۲۹ گلستانی واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند

یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۲۹ گلستانی واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند. این تعداد شامل ۷۱۷ هزار و ۷۷۶ نفر مرد و ۷۱۵ هزار و ۵۵۳ نفر زن است. ۷۹ هزار و ۳۹۵ گلستانی برای اولین بار اثرگذاری در تعیین سرنوشت کشور را در انتخابات تجربه می‌کنند.

هزار و ۵۱۵ صندوق در استان گلستان رأی‌گیری می‌کند و برای اخذ آرای روستاییان واجد شرایط ساکن در مناطق سخت گذر گلستان نیز ۱۰۲ شعبه پیش‌بینی شده است. از مجموع این صندوق‌ها، ۴۸۶ شعبه در مساجد، ۵۰۶ شعبه در مدارس، ۱۰۰ شعبه در حسینیه‌ها، ۳۶ شعبه در ادارات، ۱۶ شعبه در دانشگاه‌ها، ۹ شعبه در مراکز درمانی و هشت شعبه در محل فرهنگسرا مستقر است.

استان گلستان ۱۴ شهرستان با شش حوزه انتخابیه و هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی و دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد. حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا دو نماینده و حوزه‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان، علی‌آبادکتول، رامیان و آزادشهر، گنبدکاووس و نیز حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه هرکدام یک نماینده دارند.

۱۳۸۰ شعبه سیار و ثابت آماده ثبت رأی مردم استان اردبیل است

با آغاز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان اردبیل هم‌زمان با سراسر کشور و از ساعات اولیه صبح امروز، مردم اردبیل پای صندوق‌های رأی حاضر شدند. با شروع فرآیند انتخابات در استان اردبیل رقابت‌ها برای کسب کرسی هفت مجلس شورای اسلامی با ۱۷۰ داوطلب در ۵ حوزه انتخابیه استان و دو کرسی مجلس خبرگان با سه نامزد آغاز شده است و مردم این دیار حضور پرشوری پای صندوق‌های رأی از همان نخستین دقایق آغاز رأی‌گیری داشته‌اند.

طبق اعلام ستاد انتخابات استان اردبیل، ۱۳۸۰ شعبه سیار و ثابت آماده ثبت رأی مردم استان اردبیل است و در حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین با ۹۶ داوطلب، حوزه انتخابیه خلخال و کوثر با ۲۱ داوطلب، حوزه انتخابیه مشکین‌شهر با ۲۱ داوطلب، حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز با ۲۱ داوطلب و حوزه انتخابیه گرمی و انگوت با ۱۱ داوطلب، دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

۲۳۰۲ شعبه اخذ رأی در سراسر آذربایجان‌غربی فعال هستند

در این دوره از انتخابات در آذربایجان غربی، تعداد ۲۳۰۲ شعبه اخذ رأی در سراسر آذربایجان‌غربی فعال هستند و اقدام به اخذ رأی مردمان غیور این استان در شهرها، بخش‌ها و روستاهای مختلف خواهند کرد.

در آذربایجان‌غربی هزار و ۴۴۱ شعبه ثابت و ۸۶۱ شعبه سیار و همچنین هزار و ۱۳۴ شعبه شهری و هزار و ۱۶۸ شعبه روستایی برای اخذ آرای مردم حتی در مناطق صعب‌العبور و دور افتاده آماده شده و کل آمار افراد دارای واجد شرایط رأی دادن نیز ۲ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۷۱۳ نفر است که از این تعداد ۱۴۱ هزار و ۶۵ نفر رأی اولی هستند.

در این دور از انتخابات بیش از ۲۳ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی انتخابات تعیین و مشغول به وظیفه هستند.

فرآیند اخذ رأی در تمام شعب سراسر استان از ساعت هشت صبح امروز یازدهم اسفند آغاز شد و به مدت ۱۰ ساعت تا ساعت ۱۸:۰۰ ادامه داشت. ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه شماره ۳۱ از تمدید زمان اخذ رأی به مدت دو ساعت و تا ساعت ۲۰:۰۰ جمعه شب در سراسر کشور خبر داد.

کد خبر 732075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.