انتخابات بزرگترین رویداد سیاسی کشور و صحنه احقاق ‌حق و تکلیف است

استاندار کرمان با حضور در استودیو پوشش ویژه گفت: انتخابات یک صحنه احقاق ‌حق و تکلیف است که همه باید در آن مشارکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی فداکار در آستانه برگزاری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در استودیو «پوشش ویژه» روابط عمومی استانداری کرمان به همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات خداقوت گفت و اظهار کرد: در آستانه بزرگترین رویداد سیاسی کشور هستیم و مقام معظم رهبری از ابتدای سال نیز به اهمیت انتخابات و مشارکت مردم تأکید کردند.

وی افزود: انتخابات یک صحنه احقاق حق و تکلیف است که باید در آن مشارکت کنیم؛ اگر نگاه منتقدانه داریم و به دنبال تغییر شرایط و بهتر شدن وضعیت هستیم در این انتخابات شرکت کنیم و به عنوان یک شهروند نقش جدی را در تعیین سرنوشت خودمان باید ایفا کنیم.

استاندار کرمان گفت: مجلس شورای اسلامی جایگاه بسیار مهمی دارد و قوانین مصوب آن مبنای حرکت، عمل و اجرای دولت است؛ قانونی که مجلس وضع می‌کند مبنای تصمیم‌گیری و قضاوت در دستگاه قضائی است، ریل‌گذاری‌های بسیار خوبی را می‌تواند انجام دهد و لذا ضرورت دارد که همه در آن مشارکت داشته باشند.

وی عنوان کرد: کرمان استان شهید سلیمانی است و دشمنان نظام جمهوری اسلامی نسبت به این مسئله توجه ویژه دارند. سعی آن‌ها بر کاهش مشارکت مردمی است و امیدواریم مردم با حضور پرشور مثل گذشته حماسه بزرگی خلق کنند.

فداکار ادامه داد: در همه حوزه‌ها رقابت به طور جدی وجود دارد، مردم نیز براساس شناخت به کاندید مورد نظر رأی می‌دهند، ما در وزارت کشور مجری انتخابات هستیم و هر آنچه مردم تصمیم گرفتند، ملاک خواهد بود.

کد خبر 732040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.