مردم در ساعات اولیه برای رای‌گیری اقدام کنند

معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال‌وبختیاری گفت: مدت زمان اخذ رای از ساعت هشت صبح الی شش بعدازظهر خواهد بود، مردم در ساعت اولیه روز جمعه برای اخذ رای به شعب مراجعه کنند و این عمل را به ساعات پایانی موکول نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، محسن حسین میرزایی، امروز_ پنجشنبه دهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یک‌سال گذشته همه تدابیر برای یک انتخابات پرشور اندیشیده شده است، همچنین ۲۹ هیئت اجرایی کار راهبری انتخابات را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: در چهارمحال و بختیاری ۷۹۱ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۲۱۲ صندوق به صورت سیار و مابقی ثابث هستند همچنین ۱۰ هزار عامل اجرایی و نظارتی برای برگزاری انتخابات بسیج شده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال‌وبختیاری افزود: برای اخذ رأی از مناطق صعب‌العبور استان یک دستگاه بالگرد در نظر گرفته شده است که همه مردم بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

۴۰ هزار رأی اولی در چهارمحال‌وبختیاری

حسین میرزایی ادامه داد: ۴۰ هزار رأی اولی فردا با حضور در انتخابات جشن تکلیف سیاسی خود را برگزار خواهند کرد.

حسین میرزایی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک عمل صالح است، اضافه کرد: مدت زمان اخذ رأی از ساعت هشت صبح الی شش بعد از ظهر خواهد بود، مردم در ساعت اولیه روز جمعه برای اخذ رأی به شعب مراجعه کنند و این عمل را به ساعات پایانی موکول نکنند.

کد خبر 732012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.