پیش‌بینی ۴۹ شعبه اخذ رأی در منطقه ۴ اصفهان

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: در سطح این منطقه ۴۹ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است که در مدارس و مساجد محله‌های این منطقه روز جمعه، یازدهم اسفند سال جاری در خدمت شهروندان قرار می‌گیرد.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کشور متعلق به مردم است و مردم صاحبان این کشور هستند، بنابراین مردم باید در سرنوشت خود تأثیرگذار باشند و نسبت به مسائل کشور بی‌تفاوت نباشند.

وی با بیان اینکه مردم باید نقش‌آفرینی کنند و آینده خود را با مشارکت در انتخاب پیش ببرند، افزود: آن‌ها باید با نشاط و با امید در انتخاب یازدهم اسفند سال جاری شرکت کنند تا بهترین افراد به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری راه پیدا کنند.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان تاکید کرد: امیدواریم نتیجه این انتخاب مردم، آینده خوبی برای کشور و تمام مردم رقم بزند.

زمانی گفت: در سطح این منطقه ۴۹ شعبه اخذ رأی وجود دارد که در مدارس و مساجد محله‌های منطقه فعالیت می‌کند، همچنین ستاد اصلی در مجموعه اداری امیرکبیر مستقر است و به‌دلیل همسایگی این منطقه با فرمانداری اصفهان، به‌طور طبیعی هماهنگی‌ها و پیشتیبانی‌های لازم به بهترین شکل ممکن رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: امید است با نقش شهرداری در پشتیبانی از مختلف در روند اجرای انتخابات، شاهد انتخابات خوبی باشیم و رضایتمندی مردم و مسئولان در راستای رسیدگی به وظایف در کنار یکدیگر پدید آید.

کد خبر 731888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.