انصراف ۱۹۲ نامزد نمایندگی مجلس در آذربایجان شرقی

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: از ۷۰۴ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان، ۱۹۲ نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی انصراف دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، حسن حقیقیان صبح امروز _پنجشنبه دهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی از این افراد به نفع برخی دیگر از نامزدها کناره‌گیری کردند و برخی نیز میدان را برای نامزدهای اصلح باز گذاشتند.

وی افزود: بر اساس آخرین گزارش‌ها، در حال حاضر ۵۱۲ نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای ۱۹ کرسی این مجلس در آذربایجان شرقی باهم رقابت خواهند کرد.

سخنگوی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی ادامه داد: از ساعت ۸:۰۰ صبح امروز، تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به پایان رسیده و بر این اساس هرگونه تبلیغ از طرف نامزدها و طرفداران آن‌ها خلاف قانون است.

حقیقیان از فضای حاکم بر تبلیغات و روند حاکم جاری در انتخابات ۱۱ اسفند ابراز رضایت کرد و گفت: تاکنون امنیت و اخلاق بر روند پیش از آغاز انتخابات حاکم بوده است و امیدواریم با همین روند، انتخابات برگزار شود و با اعلام نتایج به پایان برسد.

به گزارش ایمنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، یازدهم اسفند جاری برگزار می‌شود. آذربایجان شرقی ۱۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی و پنج عضو در مجلس خبرگان رهبری دارد.

کد خبر 731877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.