سبد متنوع فرصت‌های شهرداری اصفهان برای سرمایه‌گذاران بخش‌ خصوصی

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از انتشار فراخوان ۱۲ پروژه در مدل‌های مختلف مشارکت خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انتشار فراخوان ۱۲ پروژه در مدل‌های مختلف مشارکت اظهار کرد: این پروژه‌ها از قبیل مشارکت مدنی و (B.O.L.T),(B.O.O),(B.O.T)در حوزه‌های زیست‌محیطی،حمل‌ونقل،خدمات خودرویی، خدمات تفریحی، ورزشی و گردشگری و انرژی به‌منظور شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی علاقه‌مند به مشارکت در پروژه‌های عمرانی شهرداری اصفهان است.

وی با اشاره به سبد متنوع شهرداری اصفهان در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی افزود: فراخوان‌های منتشر شده با موضوعاتی از قبیل تجاری، اداری، مسکونی، احداث سردخانه، پسماندسوز پزشکی، سامانه یکپارچه پایش عملکرد ناوگان حمل‌ونقل دیزلی، مجموعه غذایی، پل مکانیزه عابرپیاده، زمین اسکیت و مرکز معاینه فنی خودرو هستند که با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث، تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان همواره بر ضرورت تشریک مساعی بخش‌خصوصی در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های شهری تاکید داشته‌اند، گفت: بر این اساس سازمان سرمایه‎‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با همراهی مناطق پانزده‌گانه و دیگر سازمان‌های شهرداری اصفهان درصدد تهیه سبدی متنوع از طرح‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی با هدف جذب و جلب نظر تمام فعالان اقتصادی فعال در بخش‌های گوناگون فعالیتی برآمد.

حیدری با تشریح جزئیات بیشتر این پروژه‌ها تصریح کرد: مجموعه غذایی واقع در محوطه ورودی پارک کوهستانی صفه و هایپر شمال شهر با مساحت ۲۵۹۱ متر مربع در خیابان عاشق اصفهانی از جمله پروژه‌های ویژه‌ای است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها شاهد ارائه خدمات متنوع و متفاوت در بخش گردشگری غذا و تأمین مایحتاج روزانه خانواده‌های اصفهانی و گردشگران خواهیم بود.

وی افزود: مجموعه تجاری، اداری امیرکبیر یا مساحت ۵۰۸ مترمربع در خیابان امام خمینی، مجموعه تجاری اداری تختی با مساحت ۹۳۲ مترمربع در خیابان چهارباغ پایین و مجموعه تجاری ایستگاه مترو انقلاب (سمت شرق) با مساحت ۱۳۰۰ مترمربع از دیگر پروژه‌ها با کاربری تجاری و اداری در سه نقطه استراتژیک شهر است که ضمن محرک توسعه بودن در زمان بهره‌برداری رونق و پویایی اقتصادی را نیز به دنبال خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه‌های زباله‌سوز پزشکی با مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و RDF با مساحت ۴۰۰۰ مترمربع واقع در بلوار رضوان، کارخانه پسماند از جمله پروژه‌های بهداشتی و زیست‌محیطی سازمان مدیریت پسماند قلمداد می‌شود که در صورت اجرا با مشارکت بخش خصوصی نقش بسیار مؤثری در پالایش شهر از پسماندهای پزشکی و دیگر آلایندگی‌های محیطی در تحقق شهر سبز، ایفا خواهد کرد.

حیدری تاکید کرد: ایجاد و بهره‌برداری از سردخانه ۱۰ هزارتنی میدان مرکزی میوه و تره‌بار، پل مکانیزه عابر پیاده خیابان آتشگاه، مرکز معاینه فنی با مساحت ۱۰۰۰ مترمربع واقع در منطقه ۹ شهرداری اصفهان و ایجاد سامانه یکپارچه پایش عملکرد ناوگان حمل‌ونقل دیزلی بار درون‌شهری (سیپاد)، سبد متنوع شهرداری اصفهان را برای سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی رنگین و متمایزتر می‌کند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری و مشارکت می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از پروژه‌های مذکور به درگاه الکترونیک سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان به نشانی invest.isfahan.ir مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مربوطه اقدام کنند.

کد خبر 731829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.