دعوت ملی‌پوش پارادوومیدانی برای حضور در پای صندوق‌های رأی

ملی‌پوش پارادوومیدانی گفت: از ورزشکاران دعوت می‌کنم پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و کاری کنند که رسانه‌های خارجی، آمریکای جنایتکار و اسرائیل صهیونیست پای خود را از گلیمشان دراز نکنند و بدانند مردم ایران پشت جمهوری اسلامی و رهبرشان هستند.

داودعلی قاسمی در حاشیه مراسم تقدیر از خادمان کاروان منتظران ظهوردر گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نحوره ورود خود به رشته دو و میدانی اظهار کرد: به‌صورت تصادفی متوجه ورزش‌های پا را وومیدانی شدم و بر همین اساس با یک مربی صحبت و خواهش کردم تست بدهم و در نهایت متوجه شدم برای این ورزش آمادگی دارم.

وی با یادآوری اینکه مسابقات آسیایی در سطح بالایی برگزار شد، افزود: برنامه‌ام این است که با تمرینات بیشتر در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک مدال بگیرم و پرچم ایران را به اهتزاز در آورم.

دارنده مدال در رشته پا را دو و میدانی با اشاره به مراسم تجلیل از ورزشکاران استان اصفهان خاطرنشان کرد: از مدیریت اداره ورزش و جوانان، معاونت توسعه ورزش استاندار تشکر می‌کنم چرا که می‌دانم برای تجلیل از ورزشکاران تلاش زیادی کردند و مدیریت خوبی در تجلیل از ورزشکاران رقم خورد.

قاسمی با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات، با تاکید بر اینکه ورزشکاران همیشه در صحنه بوده‌اند، گفت: در زمان جنگ ورزشکاران فراوانی حضور داشتند و الآن نیز تمام ورزشکاران ۱۱ اسفند را به یاد دارند تا پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و کاری کنند که رسانه‌های خارجی، آمریکای جنایتکار و اسرائیل صهیونیست پای خود را از گلیمشان دراز نکنند و بدانند مردم ایران پشت جمهوری اسلامی و رهبرشان هستند.

وی در پایان عنوان کرد: ۴ فرزند دارم اما از نظر شغلی امنیتی ندارم و از مسئولان درخواست پیگیری این موضوع را دارم.

کد خبر 731780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.