تعیین تکلیف اراضی شهر جدید گلمان در اولویت قرار دارد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: توسعه فعالیت های عمرانی در شهر جدید گلمان و تعیین و تکلیف اراضی این منطقه در اولویت بوده و با جدیت دنبال می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید محسن حمزه‌لو امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در جلسه بررسی مسائل شهر جدید گلمان اظهار کرد: ساماندهی اراضی شهر جدید گلمان و تهیه بانک اطلاعاتی دقیق و صدور اسناد مربوطه برای این اراضی در اولویت بوده باید در سریع‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.

وی افزود: توسعه مسیرهای دسترسی به شهر جدید گلمان از دیگر مسائل مهم و مورد توجه بوده که این مساله نیز در دست مطالعه و بررسی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: مسیرهای جایگزین موجب کاهش فاصله شهر جدید گلمان با بزرگراه شهید کلانتری (محور ارومیه - تبریز) و همچنین جاده سنتو و محور ارومیه - سلماس می‌شود.

حمزه‌لو ادامه داد: توسعه زیرساخت‌ها و محورهای مواصلاتی و راه‌های دسترسی به شهر جدید گلمان از اولویت‌های این اداره کل بوده که با جدیت دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها مطابق سرانه‌های طرح جامع و تفصیلی مصوب شهر جدید گلمان اقدامات قابل توجه بوده که در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

به گزارش ایمنا، با دستور وزیر راه و شهرسازی تا تعیین تکلیف هیئت مدیره شهر جدید گلمان، تمامی امورات زیر نظر مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی انجام می‌شود.

شهر جدید گلمان به مساحت دو هزار و ۳۰۰ هکتار در ۱۲ کیلومتری شهر ارومیه واقع شده و با گسترش زیرساخت‌های شهری پذیرای جمعیتی بالغ بر ۱۷۸ هزار نفر خواهد بود.

کد خبر 731757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.