اجرای بیش از ۸۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل استان مرکزی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی از اجرای۸۰ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری، با همکاری دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، حسن میرزاخانی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی، اظهار کرد: اجرای مصوبات ستاد تسهیل امسال به بیش از ۸۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بانکی و غیر بانکی پس از برگزاری جلسات تا حصول نتیجه مورد نظر، رصد و مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت وجود مشکل و نیاز به پیگیری مجدد، اقدامات لازم انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی با بیان اینکه فلسفه تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، برای مانع‌زدایی از واحدهای تولیدی و صنعتی است تصریح کرد: مصوبات این کارگروه، قانونی و لازم‌الاجرا است.

میرزاخانی اضافه کرد: تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، یکی از برنامه‌های اقتصادی دولت برای خارج کردن واحدهای تولیدی از رکود و حل مشکلات آنها در بخش‌های مختلف است.

وی با اشاره به تأثیر مصوبات کارگروه رفع موانع تولید گفت: امسال ۳۵۰ هزار میلیارد ریال، مطالبه شرکت ملی گاز در سطح کشور با کمک این کارگروه وصول شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی ادامه داد: سایر شرکت‌های خدمات رسان، درخواست تشکیل کارگروه را دارند که نشان از اثرگذاری این کارگروه را دارد.

میرزاخانی اضافه کرد: این کارگروه در رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی، جدی است و این مهم موجب شده تا استان مرکزی سال گذشته، رتبه اول در احیای واحدهای راکد را کسب کند.

وی با بیان اینکه مصمم هستیم تا رتبه امسال در سال‌های آتی تکرار شود تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به واحدهایی کمک می‌کند که با چالش‌های ناخواسته روبرو شده‌اند.

به گزارش ایمنا، در این نشست مشکلات ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی استان که شامل مسائل بانکی و مالیاتی بود، مطرح و تصمیمات کارشناسی در این زمینه اتخاذ شد.

کد خبر 731701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.