تشکیل ۲۸ پرونده تخلف انتخاباتی در کرمانشاه/ فضای انتخاباتی پرشوری در استان داریم

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از تشکیل ۲۸ پرونده تخلف انتخاباتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در جمع خبرنگاران با اشاره به فاصله زمانی یک روزه تا زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار کرد: از چند ماه پیش مجموعه مدیران ارشد و دستگاه‌های اجرایی استان با تلاش زیادی مقدمات لازم را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در استان فراهم کرده‌اند.

وی افزود: طی این مدت فرآیندهای انتخابات به خوبی در استان طی شد و در یک هفته اخیر هم که تبلیغات کاندیداها آغاز شده، فضای پرشور و نشاطی را در استان شاهد بوده‌ایم.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: طبق رصدهای صورت گرفته بسیاری از کاندیداها و ستادهای انتخاباتی در یک فضای آرام و به دور از تنش به تبلیغ پرداختند که جای قدردانی دارد.

کریمی با اشاره به بعضی تخلفات انتخاباتی در این ایام، اضافه کرد: طی این مدت ۲۸ پرونده تخلف انتخاباتی در دادسرای کرمانشاه تشکیل شد که شش فقره آن مربوط به مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده است.

وی تاکید کرد: از این تعداد چند پرونده به دلیل تخلف انتخاباتی کاندیداها بوده و ۱۳ پرونده هم مربوط به تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی است.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه کاندیداها تنها تا ساعت ۸:۰۰ فردا فرصت تبلیغ دارند، ادامه داد: با توجه به اینکه از ساعت ۸ صبح فردا تبلیغات کاندیداها ممنوع است، هیچ کاندیدایی حق تبلیغات ندارد.

کریمی از فراهم بودن بسترها برای برگزاری یک انتخابات امن، پرشور و رقابتی در کرمانشاه خبر داد و گفت: مردم ما بار دیگر با حضور حداکثری در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند و در تعیین سرنوشت خود نقش آفرین خواهند بود.

وی با دعوت از مردم کرمانشاه برای حضور در پای صندوق‌های رأی، افزود: مردم شهیدپرور کرمانشاه همواره در طول سال‌های گذشته ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌های این انقلاب، شهدا و امام شهدا ایستاده‌اند و این بار هم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی خاری در چشم دشمنان خواهند شد.

کد خبر 731663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.