عصرانه خبری شهرهای ایران در ۹ اسفند

در این بسته خبری از برگزاری ۱۲ جشن بزرگ انتظار ظهور در گرگان تا امکانات شهر قم در اختیار کاندیدا یا حزب سیاسی خاصی قرار نگرفته‌ است و معرفی استعدادهای برتر سالمندان تهرانی در قالب گنجینه‌های شهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

امکانات شهر قم در اختیار کاندیدا یا حزب سیاسی خاصی قرار نگرفته است

سید مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم گفت: از چندین ماه پیش از آغاز رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هیچ‌یک از امکانات شهری در اختیار کاندیدا، حزب و گروه سیاسی خاص قرار نگرفته است.

آتش‌سوزی تانکر سوخت در بجنورد مهار شد

علیرضا صحراگرد، مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: آتش سوزی یک دستگاه تانکر سوخت در مرکز خراسان شمالی امروز (چهارشنبه) با تلاش آتش نشانان مهار شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۹ اسفند

باز نگه داشتن مسیرهای بزرگراهی و شهری تهران اولویت است

علیرضا جعفری، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه اولویت مدیریت شهری به هنگام بارش برف و باران باز نگه داشتن مسیرهای شهری و بزرگراهی است، گفت: با تلاش شبانه روزی، هیچ مسیری به دلیل بارش برف در پایتخت مسدود نشد.

آتش‌سوزی ۲ دستگاه تریلر در تایباد خراسان رضوی مهار شد

سید علی حسینی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد گفت: آتش‌سوزی ۲ دستگاه تریلر ایرانی حامل بار که دیشب در پارکینگ شهرداری این شهر خراسان رضوی دچار حریق شده بود، مهار شد.

بخشودگی ۵۰ درصدی عوارض پروانه ساخت در بافت فرسوده قزوین

سیدمهدی حاجی سیدرضی، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: شهرداری برای تشویق ساخت و ساز در محدوده بافت فرسوده ۵۰ درصد بخشودگی عوارض صدور پروانه ساختمانی و ۲۰ درصد معافیت در اواخر هر ماه را در نظر گرفته است.

۱۲ جشن بزرگ انتظار ظهور در گرگان

اسماعیل تیموری، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از برگزاری ۱۲ جشن بزرگ انتظار ظهور در سطح شهر گرگان خبر داد.

معرفی استعدادهای برتر سالمندان تهرانی در «گنجینه‌های شهر

حمید صاحب، مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: نخستین رویداد استعدادیابی جهان دیدگان شهر تهران با عنوان «گنجینه‌های شهر»، گامی برای تبدیل استعدادهای بالفعل به بالقوه سالمندان تهران بود که در سال‌های آینده توسعه خواهد یافت.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۹ اسفند

پیش‌بینی ۸,۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مسیرگشایی شهرداری تبریز در سال آینده

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز از پیش بینی ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مسیرگشایی و توسعه حمل و نقل ریلی در سال آینده خبر داد.

اتمام یک ساله طرح بلوار «ایرج افشار» با عبور از اراضی دانشگاه یزد

محمد جواد آقایی، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد گفت: طرح بلوار ایرج افشار (جاده گازی) به طول ۲۲۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۱۴ میلیارد تومان طی یکسال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 731628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.