تسهیل دسترسی توان‌خواهان به پارکینگ در شهر اسپانیایی

دسترسی به سیستم ناوبری در شهر سویای اسپانیا برای توان‌خواهان حرکتی با اپلیکیشن دسترسی نوآورانه آسان‌تر شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سویا در اندلس چهارمین شهر بزرگ اسپانیا است که در تاریخ به‌عنوان یک مرکز فرهنگی، پایتخت اسلامی اسپانیا و مرکزی برای اکتشاف اسپانیایی‌ها در دنیای جدید اهمیت داشته است.

سویا شهری جمع‌وجور و نسبتاً مسطح با جاذبه‌هایی در فاصله چند قدمی از یکدیگر است و شبکه متروی شهر برای کاربران کم‌توان حرکتی مناسب است. تاکسی‌های قابل دسترس نیز برای این افراد در شهر وجود دارد.

این شهر اسپانیایی به‌تازگی اپلیکیشنی را راه‌اندازی کرده است تا به ساکنان کمک کند مکان‌های پارکینگ موجود را برای افراد کم‌توان حرکتی پیدا کنند. این برنامه یافتن مکان‌های پارک معلولان و جزئیات دقیق آن‌ها را در اختیار توان‌خواهان قرار می‌دهد. وزارت برنامه‌ریزی شهری و محیط زیست پیش‌تر ثبت چنین پارکینگ‌هایی را آغاز کرده و اکنون داده‌های مکانی موجود را به این اپلیکیشن ارجاع داده است.

تسهیل دسترسی توان‌خواهان به پارکینگ در شهر اسپانیایی

اپلیکیشن جدید علاوه بر کمک به کاربران برای یافتن مکان‌های پارک معلولان، نشانی‌ها، فاصله از مکان آن‌ها، قابلیت دسترسی ویلچر و تعداد فضاهای موجود را نیز نشان می‌دهد. این اپلیکیشن همچنین اطلاعات مربوط به رویدادهای ویژه و فضاهای پارک معلولان اضافی را در مکان‌های عمومی نشان می‌دهد که برای جشن‌ها و نمایشگاه‌ها رزرو شده است.

مقامات شهری سویا اظهار کردند که بسیاری از ساکنان کم‌توان حرکتی از مدت‌ها پیش خواستار چنین اپلیکیشنی شدند و از آن‌ها خواستند با اهمیت دادن به درخواست آن‌ها چنین پروژه‌ای را پیاده‌سازی کنند. آن‌ها خاطرنشان کردند که استفاده از این برنامه ساده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌صورت آنلاین در یک شعاع مشخص از مکان فعلی خود، به جست‌وجوی مکان مورد نیاز خود بپردازند.

مقامات اعلام کردند که قصد دارد این اپلیکیشن را گسترش دهند و اطلاعاتی در مورد فضاهای پارک معلولان در ساختمان‌های عمومی، مراکز خرید و سایر پارکینگ‌ها نیز به آن اضافه کند.

تسهیل دسترسی توان‌خواهان به پارکینگ در شهر اسپانیایی

کد خبر 731605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.