اصفهان آماده استقبال از میهمانان نوروزی است

شهردار اصفهان گفت: این‌ کلان‌شهر از هر نظر آماده استقبال از میهمانان نوروزی است و ضمن پیش‌بینی‌های لازم و کافی در بخش اسکان مسافران، اقداماتی همچون گل‌آرایی و زیباسازی در سطح شهر در حال انجام است.

علی قاسم‌زاده در حاشیه برگزاری بیست‌ونهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی منطقه ۹ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ماه مبارک شعبان شاهد افتتاح پروژه‌های منطقه ۹ بودیم که امیدوارم این خدمات برای مردم منطقه مفید و مؤثر باشد.

وی افزود: یکی از این پروژه‌ها، فرهنگسرای موعود است که بازسازی و به‌روزرسانی شد و به‌صورت تخصصی روی حوزه کودک (کتابخانه و ورزشگاه) متمرکز شده است.

شهردار اصفهان تاکید کرد: این رویکرد که محیط‌هایی را به‌طور تخصصی و با آخرین استانداردهای علمی در شهر ایجاد کنیم، می‌تواند در شکل‌گیری درست شخصیت فرزندانمان از دوران کودکی مؤثر باشد.

قاسم‌زاده با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۳ نیز همچون دو سال گذشته بودجه شاخص منطقه و محله‌محور پیش‌بینی شده است، افزود: این بودجه با ضریب افزایشی که دارد، همچنان رویکرد محله‌محوری مدیریت شهر را به‌عنوان یک اولویت تداوم خواهد بخشید.

وی اظهار داشت: اصفهان از هر نظر آماده استقبال از میهمانان نوروزی است و ضمن پیش‌بینی‌های لازم و کافی در بخش اسکان مسافران، اقداماتی همچون گل‌آرایی و زیباسازی در سطح این کلان‌شهر آغاز شده است.

کد خبر 731601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.