تغییر جدید در خط ۱۴ اتوبوسرانی اصفهان

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از تغییر جدید در خط ۱۴ اتوبوسرانی این کلان‌شهر از دوازدهم اسفند سال جاری خبر داد و گفت: این اقدام با هدف سرویس‌دهی مطلوب‌تر به شهروندان انجام خواهد شد.

سیدمهدی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسیر خط ۱۴ اتوبوسرانی اصفهان از مسیر خیابان‌های نظر و توحید بوده است که از دوازدهم اسفند سال جاری اتوبوس‌های این خط از مسیر خیابان‌های نظر و توحید حذف خواهد شد.

وی افزود: با توجه به مصوبه کمیته خطوط معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان، ایستگاه مبدا خط ۱۴ به روبه‌روی متروپل انتقال پیدا می‌کند.

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهادها یا انتقادهای خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۶۴۶ ارسال کنند یا با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس بگیرند.

کد خبر 731577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    سپاس از اطلاع رسانی اما بهتر بود خودتان را جای شهروندانی که از اتوبوس شهری استفاده می کند بگذارید و خبر را تنظیم کنید. به طور مشخص تشریح کنید مبدا و مقصد فعلی خط ۱۴ کجاست و از چه خیابان هایی می گذرد و با تصمیم اخیر، چه تغییراتی در مبدا، مقصد و ایستگاههای میانی رخ می دهد.