کشف بیش ۷ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از کشف هفت هزار و ۱۴۱ عدد موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک در بازرسی از دو واحد صنفی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و پیشگیری از خطرات احتمالی در روزهای پایانی سال، پلیس با فروشندگان و استفاده‌کنندگان مواد محترقه که موجب سلب آرامش و امنیت مردم می‌شوند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد محترقه غیرمجاز توسط متصدی دو واحد صنفی در شهر صومعه‌سرا، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و مأموران انتظامی پس از بررسی لازم و احراز صحت موضوع به آدرس محل‌های مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از کشف هفت هزار و ۱۴۱ عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک در بازرسی از این دو مغازه خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا متهمان ۲۶ و ۴۶ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری را به سلامت افراد وارد کند، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 731434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.