انجام اقدامات فرهنگی در قم نیازمند مشارکت مردم است

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: برای اینکه بتوانیم تاثیر مناسبی در شهر بگذاریم و معضلات اجتماعی و فرهنگی را رفع کنیم نیازمند همکاری مردم هستیم.

حجت الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم تأثیر مناسبی در شهر بگذاریم و معضلات اجتماعی و فرهنگی را مرتفع کنیم نیازمند همکاری مردم است.

وی افزود: کمیته مراکز فرهنگی که از سال ۹۶ جدی شده است، طرح محله مسجد محور و نگاه به ظرفیت مساجد بود و اکنون بودجه ۱۵ میلیارد تومانی برای آن در نظر گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: این سازمان در مناسبت‌های گوناگون همکاری بسیاری با هیئت‌های مذهبی و سایر دستگاه‌ها داشته است و شاهد رشد ۱۰۰ درصدی مشارکت بودیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: این سازمان برای نیمه شعبان حدود ۲ میلیارد تومان هزینه کرده است و در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز نیز حضوری پرشور داریم.

طباطبایی‌نژاد عنوان کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم در حوزه ایثار و شهادت در زمینه تدفین شهدای گمنام سازمان فعالیت بسیاری داشته است و همچنین در حوزه برنامه‌های هویتی شهر قم بیش از ۶۰ رویداد تاکنون برگزار شده است.

کد خبر 731359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.