اعمال قانون ۹۷۸۹ متخلف برای مدیریت دفع ضایعات ساختمانی در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات این اداره کل در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی در سطح شهر همچون تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر و پیشگیری از تخلیه مصالح و نخاله در معابر عمومی گفت: در این زمینه ۸۹۹۳ اخطار صادر و ۷۹۶ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی ۱۱ ماه سال جاری برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر، ۲۳ هزار و ۱۳۰ تذکر و ۷۵۳۵ اخطار صادر و تخلف ۲۳ هزار و ۳۹۴ متصدی صنفی رفع شده است.

وی افزود: ۵۷۸۶ اخطاریه با موضوع جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز در ۱۱ ماه سال جاری صادر و ۲۴۴۳ مورد نیز رفع تخلف شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر، دی و بهمن سال جاری، در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر ۸۸۰ اخطاریه صادر و ۳۲۲ دستگاه از این خودروها جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت از بساط‌گستری و دست‌فروشی ۱۳۴۵ نفر جلوگیری شد و ۱۵۶۴ متکدی در این کلان‌شهر هدایت و ساماندهی شدند.

وی با بیان اینکه طی ۱۱ ماه سال جاری، در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از ۲۴۹ مورد احداث زمین بایر جلوگیری شده است، افزود: در این مدت از افزایش طبقات ۸۵۳ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۳۵۹۰ ساختمان، تبدیل وضعیت ۷۵۷ ساختمان و فعالیت ۱۴ هزار و ۵۳۶ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.

ابوطالبی ادامه داد: طی ۱۱ ماه اخیر، در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۳۲۶ رأی قضائی، همچنین بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه‌آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف به معابر عمومی ۶۵۵ رأی اجرا شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: طی ۱۱ ماه سال جاری، در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها، ۱۱۶۴ رأی در این کلان‌شهر اجرا شده است.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی در سطح شهر همچون تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر و پیشگیری از تخلیه مصالح و نخاله در معابر عمومی اظهار کرد: در این زمینه ۸۹۹۳ اخطار صادر و ۷۹۶ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.

کد خبر 731332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.