۵۴ داوطلب در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل رقابت می‌کنند

فرماندار ویژه و رئیس کارگروه انتخابات کاشان گفت: ۵۴ داوطلب پس از پایان مهلت انصراف برای راه یافتن به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ویژه کاشان، محمدشریف زارعی اظهار کرد: شب گذشته همکاران مشغول اخذ انصراف‌ها بودند که در نهایت شش نفر دیگر از داوطلبان با انصراف دادن از دور رقابت‌های تبلیغات انتخاباتی خارج شدند و شمار نهایی آن‌ها به ۵۴ داوطلب رسید.

وی با توصیه به قانون‌مندی، پرهیز از تخریب، تهمت و افترا به نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل افزود: تبلیغات انتخاباتی که از بامداد پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده است تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز اخذ رأی (ساعت ۸:۰۰ صبح روز دهم اسفند ۱۴۰۲) به پایان می‌رسد.

فرماندار ویژه و رئیس کارگروه انتخابات کاشان با تاکید بر حضور حداکثری افراد واجد شرایط رأی دادن در پای صندوق‌های رأی، عنوان کرد: تمام عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت از آمادگی کامل برخوردار هستند تا مردم حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل نماینده خود را برای مجلس دوازدهم انتخاب کنند.

کد خبر 731325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.