اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال فاضلاب شهر نافچ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبار هشت میلیارد تومانی برای اجرای چهار کیلومتر خط انتقال فاضلاب شهر نافچ تامین شده است.

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به درخواست‌های مکرر شهروندان نافچ، افزایش سطح بهداشت عمومی و حفاظت از منابع آب، شرکت آبفا نسبت به مسیریابی مجدد برای انتقال فاضلاب در شهر نافچ اقدام کرد.

وی افزود: اعتبار هشت میلیارد تومانی برای اجرای چهار کیلومتر خط انتقال فاضلاب شهر نافچ تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال‌وبختیاری افزود: انجام مطالعات دقیق و مسیریابی درست می‌تواند کمک زیادی به اجرایی شدن این پروژه کند، همچنین شهر نافچ نیاز به اجرای ۲۵ کیلومتر شبکه داخلی فاضلاب دارد که پس از تکمیل کلکتور عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: اتصال فاضلاب شهرنافچ به تصفیه‌خانه شهرکرد از برنامه‌های سازمان آب و فاضلاب است که از مزیت آن کاهش هزینه چند صد میلیارد تومانی در احداث تصفیه‌خانه است.

کریمی تصریح کرد: لوله‌های پلی‌اتیلن کاروگیت در سایز ۴۰۰ میلی‌متر و تعبیه منهول در فواصل معین برای اجرای خط انتقال در نظر گرفته شده است‌.

به گزارش ایمنا، شهر نافچ واقع در بخش مرکزی شهرستان شهرکرد با جمعیت حدود پنج هزار نفری در ۱۵ کیلومتری غرب شهر شهرکرد مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری قرار دارد.

کد خبر 731206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.