پیش‌بینی آخر هفته‌ای سرد برای کرمانشاهیان

سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش دمای هوا و ورود سامانه بارشی به جو استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _دوشنبه هفتم اسفند _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، هوای استان از امروز (دوشنبه) تا اواسط سه‌شنبه، قسمتی تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود.

وی افزود: این شرایط تا عصر امروز، بارش‌های موقت و پراکنده برف را برای نواحی شرقی استان در پی خواهد داشت.

سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، موجی ناپایدار از اواخر سه شنبه تا چهارشنبه جو منطقه را تحت تأثیر گرفته به تناوب سبب وزش باد و بارش‌هایی در سطح استان می‌شود.

زورآوند ادامه داد: بارش که انتظار می‌رود، در روز چهارشنبه و در نیمه شرقی استان از نمود بیشتری برخوردار باشد، علاوه بر گردنه‌ها و مناطق سردسیر، در مناطق معتدل نیز، ممکن است به شکل برف مشاهده شود.

وی خاطرنشان کرد: با عبور موج مذکور، از پنجشنبه تا اواخر شنبه هفته آینده شرایط نسبتاً پایداری در سطح استان حاکم می‌گردد. در این مدت هوای استان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد (غالباً ملایم) پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه گفت: متوسط دمای هوا تا صبح پنجشنبه تغییرات چندانی نداشته است و از ظهر پنجشنبه تا شنبه به تدریج افزایش می‌یابد.

کد خبر 731094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.