عصرانه خبری شهرهای ایران در ۷ اسفند

در این بسته خبری از آماده‌باش صددرصدی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در ایام بارش برف تا آماده‌باش ۸۰۰ نفری خدمات شهری رشت و فعالیت شبانه‌روزی گرمخانه شهرداری مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آماده‌باش صددرصدی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در ایام بارش برف

علی نیک، مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم گفت: ناوگان اتوبوس‌رانی شهر قم در ایام بارش مکرر برف و برودت هوا آماده سرویس‌دهی ۱۰۰ درصدی و خدمت رسانی است.

تکرار آتش‌سوزی در شهرک صنعتی یزد

سعید پاک سرشت، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد اعلام کرد: عملیات اطفای آتش سوزی انبار کارخانه ایتال فوم از صبح امروز شروع شده و همچنان ادامه دارد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۷ اسفند

فعالیت اتوبوس‌های منتهی به بازار و مراکز خرید در تهران تا ساعت ۲۳

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران گفت: ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در خطوطی که به مقصد بازارها و مراکز مهم خرید منتهی می‌شوند، تا ساعت ۲۳ افزایش پیدا می‌کند.

ناوگان حمل‌ونقل همگانی یزد در بارش‌ها در حال خدمات‌رسانی است

مهدی فعالی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از خدمات‌رسانی ناوگان حمل و نقل همگانی در زمان بارش‌ها در همه خطوط اتوبوس شهری خبر داد.

آماده‌باش ۸۰۰ نفری خدمات شهری رشت

رحیم شوقی، شهردار رشت از آماده‌باش ۸۰۰ نفری مجموعه خدمات شهری در پی بارش برف خبر داد و گفت: تردد در تمام مسیرهای اصلی رشت جریان دارد.

توسعه حمل‌ونقل عمومی تهران اولویت مدیریت شهری در سال آینده است

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با پیش‌بینی‌های لازم، بودجه مناسبی برای توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت به عنوان اولویت مهم در نظر گرفته شده که این موضوع می‌تواند سال آینده را به نقطه اوج کاری دوره ششم شورا و مدیریت شهری تبدیل کند.

طرح کاشت نهال رایگان، تلاش شهرداری برای افزایش سرانه فضای سبز پایتخت

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در خصوص اجرای طرح کاشت نهال رایگان در پایتخت، گفت: طرح ارائه نهال رایگان به شهروندان از ابتدای اسفند آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ درخواست خود را برای دریافت نهال و کاشت آن ثبت کنند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۷ اسفند

آمادگی شهرداری همدان برای مشارکت در تولید خودروهای برقی

سیدمسعود حسینی، شهردار همدان اصلی‌ترین حلقه گمشده شهر همدان را سرمایه‌گذاری دانست و گفت: سرمایه‌گذاری به قدری مهم است که به جد پیگیر آن هستیم و از آن استقبال می‌کنیم.

۷۵ ایستگاه اتوبوس در کرج بازسازی و نوسازی می‌شود

علیرضا رحیمی، رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج از نوسازی و بازسازی ۷۵ ایستگاه اتوبوس تا پایان سال در سطح شهر کرج خبر داد.

فعالیت شبانه‌روزی گرمخانه شهرداری مشهد

جاوید کیانی، رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با توجه به برودت هوای سرد طی هفته پیش رو، گرمخانه خانه سبز به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی است.

افزایش ۵۸ درصدی بودجه مناطق تهران در سال آینده

محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد: در جریان بررسی بودجه سال آینده شهرداری تهران معتقدیم کار اصلی در مناطق صورت می‌گیرد؛ بنابراین بودجه مناطق ۵۸ درصد افزایش یافت.

کد خبر 731056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.