فراخوان مشارکت در اجرای پروژه فاخر پارک کودک و نوجوان اعلام می‌شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از انتشار فراخوان مشارکت پروژه فاخر پارک کودک و نوجوان در آینده نزدیک خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه دفتر میز فرهنگ شهرداری اصفهان با حضور مشاور عالی فرهنگی شهردار اظهار کرد: فراخوان پروژه فاخر و بزرگ پارک کودک و نوجوان اعلام شده است، این پروژه در قالب ۱۵ وادی همچون وادی معرفت، آموزش، تجربه، علم و با عناوین مختلف تعریف شده که پروژه فاخر و ارزشمندی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پروژه پارک کودک و نوجوان در محل سابق نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در کنار پردیس فرهنگی، تفریحی هنر و بازتعریف مجدد آن برای بهره‌برداری از این مجموعه با همکاری استانداری و آب منطقه‌ای اصفهان اجرا خواهد شد، افزود: با توجه به ویژگی‌های این مجموعه قصد داریم از سرمایه‌گذاران توانمند و شایسته بخش خصوصی اصفهان برای این پروژه دعوت و با در نظر گرفتن شرایط ویژه امکان مشارکت آن‌ها را فراهم سازیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: امیدوارم هرچه زودتر موارد اداری و مسائل عملیاتی این پروژه مرتفع شود و برای فراخوان مشارکت بخش خصوصی اعلام عمومی شود.

کد خبر 730980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.