انتخابات، نمونه شاخص مردم‌سالاری در کشور است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر سرنوشت جمهوری اسلامی ایران با یک نظام مردم‌سالارانه در برگزاری انتخابات گره خورده و انتخابات جمهوری اسلامی نمونه شاخص مردم‌سالاری در کشور است.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر سرنوشت جمهوری اسلامی ایران با یک نظام مردم‌سالارانه در برگزاری انتخابات گره خورده است.

وی افزود: برگزاری انتخابات به این معنا است که اداره مردم بر عهده خود آن‌‎ها قرار می‌گیرد و این موضوع امری مبارک است که تنها در این کشور رقم می‌خورد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که طی ۴۵ سال گذشته تاکنون بیش از ۴۰ انتخابات برگزار شده است، تاکید کرد: یازدهم اسفند سال جاری یک اتفاق عظیمی در کشور رخ می‌دهد.

نادرالاصلی با بیان اینکه کشور در پیچِ تاریخی غمگینی قرار دارد، از این‌رو باید توجه کرد؛ چرا انتخابات کشور مورد هجوم تمام دشمنان قرار می‌گیرد، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی، مردم را تحریک و تشویق می‌کنند که در انتخابات شرکت نکنند.

وی با بیان اینکه انتخابات جمهوری اسلامی نمونه شاخص مردم‌سالاری کشور و حضور در مردم صحنه است و دشمنان از این موضوع هراس دارند، ادامه داد: بی‌شک در انتخابات یازدهم اسفند سال جاری شاهد حضور پرشور شهروندان خواهیم بود، چراکه می‌دانیم که شرکت در انتخابات یک امر شرعی است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم یازدهم اسفند سال جاری شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باشیم.

نادرالاصلی گفت: در برخی شهرهای جهان شاهد در نظر گرفتن جریمه و محدودیت برای افرادی هستیم که در انتخابات شرکت نمی‌کنند، اما در کشور ما چنین موضوعی وجود ندارد و شرکت در انتخابات اختیاری است.

کد خبر 730968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.