آماده‌باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار سازمان هواشناسی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از آماده‌باش کامل نیروهای راهداری استان در پی هشدار سازمان هواشناسی در تمام محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره‌کل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، ایوب کرد اظهار کرد: در پی هشدار هواشناسی و ورود سامانه بارشی به استان، در حال حاضر ۱۸ اکیپ راهداری با ۲۰۰ نفر نیروی در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره‌کل مستقر و به حالت آماده‌باش هستند.

وی ادامه داد: ۵ راهدارخانه در محورهایی که با بارندگی بیشتری مواجه خواهند بود تجهیز شده است تا رانندگان و مسافران در صورت ضرورت در این راهدار خانه‌ها مستقر شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ضمن تمهیدات به عمل آمده، به تمامی کاربران جاده‌ای توصیه می‌شود ضمن صرف نظر از سفرهای غیرضروری، در صورت اقدام به سفر حتماً از سلامت فنی اتومبیل خود مطمئن شده و تجهیزات ایمنی و گرمایشی مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشند و در نهایت حتماً هنگام بارش برف و یخبندان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

کُرد در پایان از رانندگان خواست تا قبل از اقدام به سفر با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند و در شرایط ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

کد خبر 730880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.