هزار کیلومتر از محورهای چهارمحال‌وبختیاری برفروبی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته هزار کیلومتر باند از محورهای شریانی و غیرشریانی استان برفروبی شد.

روح الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: از ورود سامانه بارشی به استان ۶۰ مورد امداد رسانی، کمک و رهاسازی صورت گرفت و به ۲۰ مسافر گرفتار در برف اسکان موقت داده شد.

وی با اشاره به انجام عملیات راهداری در محورهای استان ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰۰ کیلومتر باند از محورهای استان برف‌روبی شد و طی این مدت بیش از ۶۰۰ تن شن و نمک برای محورها استفاده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد: تمامی ۴۵۰ نیروی انسانی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری استان با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

غلامی افزود: تمام محورهای استان باز و تردد در محورها عادی و روان است همچنین از تمامی رانندگان درخواست می‌شود برای تردد از محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

کد خبر 730879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.