مانع‌زدایی از پروژه‌های مشارکتی حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از مانع‌زدایی پروژه‌های مشارکتی حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری خبر داد و گفت: تکمیل و بهره‌بردای کامل پایانه صمدیه مستلزم تعیین تکلیف و رفع موانع شهرسازی و حقوقی آن است.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور مسئولان حوزه حمل‌ونقل ترافیک شهرداری اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر در سطح شهر اصفهان، پنج پایانه فعال مسافربری از جمله پایانه کاوه در شمال شهر، صفه در جنوب، پایانه جی در شرق، پایانه زاینده‌رود در غرب اصفهان و پایانه درون‌استانی صمدیه وجود دارد که تکمیل و بهره‌بردای کامل آن، مستلزم تعیین تکلیف و رفع موانع شهرسازی و حقوقی آن است.

وی افزود: درباره پروژه پایانه مسافربری صمدیه مقرر شد وضعیت پلاک‌های واقع در طرح برای تملک، ضوابط شهرسازی پلاک‌های مذکور و محدوده دقیق زمین و طرح نهایی پروژه مشخص و شرایط برای فراخوان آن فراهم شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حدود ۲۵ درصد از ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع کل تملکات زمین‌های مربوط به این پروژه که شامل منازل مسکونی و سرقفلی‌های باقی مانده است، مصوب شد که منتخب این فراخوان نیز ساخت پایانه و پرداخت هزینه‌های تملک‌های این پروژه را تقبل کند.

مانع‌زدایی از پروژه‌های مشارکتی حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان

حیدری با تشریح سایر پروژه‌های مشارکتی در دست اقدام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان اضافه کرد: بازسازی، تکمیل و تجهیز هتل رستوران کاوه از جمله پروژه‌های مشارکتی است که مقرر شد در اسرع وقت کارشناسی لازم انجام و زمینه برگزاری فراخوان آن فراهم شود.

وی اضافه کرد: تعیین تکلیف تابلوی تبلیغاتی پایانه صفه و کنترل پروژه‌های مشارکتی مسکونی و تجاری جابر انصاری از دیگر مصوبات این جلسه بود که بر اساس جدول زمان‌بندی ادامه و برای استفاده شهروندان قابل بهره‌برداری خواهد بود.

به گزارش ایمنا، جلسه سازمان سرمایه‌گداری و مشارکت‌ها با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با دستور کارهای مرتبط با سازمان سرمایه‌گذاری برگزار و بر تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های پایانه مسافربری صمدیه، پروژه‌های مشارکتی جابر انصاری، بازسازی، تکمیل و تجهیز هتل رستوران پایانه مسافربری کاوه و تعیین تکلیف تابلوی تبلیغاتی پایانه صفه تاکید شد.

کد خبر 730853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.