بررسی ۱۰ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۱۰ پرونده افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری و اصلاح ضوابط طرح تفصیلی و سیاست‌های تشویقی بافت فرسوده در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سیدمحسن حمزه‌لو امروز _شنبه پنجم اسفند_ در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی، اصلاح ضوابط طرح تفصیلی و سیاست‌های تشویقی بافت فرسوده مربوط به شهرستان‌های خوی، سلماس و چالدران بود که بررسی شد.

وی افزود: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آن‌ها اعمال شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شد، گفت: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیازهای مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

حمزه‌لو تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و کمیسیون ماده ۵ قرار دارد.

وی در خصوص برگزاری کمیسیون ماده ۵ ادامه داد: ۱۰ پرونده افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری و اصلاح ضوابط طرح تفصیلی و سیاست‌های تشویقی بافت فرسوده در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

کد خبر 730623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.