نظارت ۱۷۵۰ بازرس بر روند برگزاری انتخابات در کرمانشاه

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه از نظارت ویژه بیش از ۱۷۵۰ بازرس بر روند برگزاری انتخابات از تبلیغات تا رای‌گیری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی صفدری امروز _شنبه پنجم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئت بازرسی انتخابات یکی از مجموعه‌های نظارت کننده بر روند انتخابات از تبلیغات تا روند اجرایی اخذ رأی است.

وی افزود: بر اساس پیش بینی‌ها برای هر شعبه اخذ رأی یک بازرس و برای هر حدود ۳۰ بازرس یک سربازرس در نظر گرفته شده است که در مجموع بیش از ۱۷۵۰ بازرس در انتخابات حضور دارند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه‌های انتخابیه استان نیز متناظر با استان یک هیأت بازرسی تشکیل شده است و ۱۵ بازرس ویژه نیز در این مسیر هیئت بازرسی را همراهی می‌کنند.

صفدری خاطرنشان کرد: تمام تخلفات انتخاباتی از جمله تبلیغات زودهنگام، تبلیغات غیرقانونی و تخریب توسط هیئت بازرسی رصد و به دستگاه‌های متولی گزارش می‌شود.

وی تاکید کرد: برخورد متناسب با تخلفات کاندیدا بر عهده دستگاه قضائی و شورای نگهبان است که حتی بر اساس قانون اگر تخلفات به نحوی باشد که در قانون تعریف شده، امکان رد صلاحیت کاندیدا است.

کد خبر 730605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.