تصویب بودجه ۱۴۰۳ شهرداری بروجن

رئیس شورای اسلامی شهر بروجن گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری بروجن با مبلغ دو هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال، پس از برگزاری جلسات تخصصی و بررسی‌های فنی به تصویب این شورا رسید.

غلامعلی سعادت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری بروجن به تصویب شورای اسلامی این شهر رسید، اظهار کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری بروجن با مبلغ دو هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال، پس از برگزاری جلسات تخصصی و بررسی‌های فنی به تصویب این شورا رسید.

وی ضمن تقدیر از زحمات شهردار افزود: بودجه پیشنهادی نسبت به سال جاری حدود ۶۰ درصد رشد داشته است و با برنامه‌ریزی لازم و ایجاد درآمدهای پایدار این بودجه محقق خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجن اضافه کرد: عدالت‌محوری در تمام فعالیت‌ها، توزیع عادلانه خدمات شهری، افزایش درآمدهای پایدار، بهره‌گیری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی، اولویت‌دهی به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، رشد و پیشرفت گردشگری از مهم‌ترین راهبردهای اساسی در تدوین بودجه سال ۱۴۰۳ به‌شمار می‌رود.

پروژه‌های عمرانی تسریع پیدا می‌کنند

گرشاسب ریگی، شهردار بروجن نیز با بیان این‌که عزم شهرداری بر اجرای و تحقق بودجه سال آینده است، اظهار کرد: احداث پل تختی، احداث پل بلوار ساحلی و اصلاح امتداد بلوار مدرس به بلوار شهدا و احداث بوستان علما و شعرا برخی از پروژه‌های جدید مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳ است.

وی ادامه داد: تکمیل میدان نبوت، اصلاح معابر شهری و اصلاح پل ۲۰ بهمن از پروژه‌های تکمیلی سال آینده خواهند بود.

شهردار بروجن خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌ها عمرانی از اولویت‌های شهرداری است و باید این پروژه‌ها تسریع پیدا کنند.

ریگی تاکید کرد: فعال‌سازی سازمان نوسازی و بهسازی از برنامه‌های پیش‌روی شهرداری بروجن است که ایجاد درآمد پایدار، هماهنگی بهتر برای پیش‌برد پروژه‌های عمرانی و کاهش هزینه‌ها از مزایای فعال‌سازی این سازمان است.

کد خبر 730491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.