حضور مردم در انتخابات پاسداری از خون شهداست

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: امروز حضور مؤثر مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات، ادامه راه شهدا و پاسداری از خون این بزرگواران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کریم علی‌نژاد امروز _جمعه چهارم اسفند_ در یادواره شهدای روستای قوروق و سردار حنیف درستی اظهار کرد: سردار شهید حنیف درستی، فرمانده مسلط بر عرصه نظامی بود که شجاع، باتدبیر و هوشمندانه عمل می‌کرد.

وی افزود: از خصیصه‌های این شهید بزرگوار مردم دوست بودن ایشان است، چنانچه در عملیات‌ها و در آزادسازی شهرها بر سلامت جان مردم عادی تاکید فراوان داشت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: دستاوردهای انقلاب در تمامی عرصه‌ها را مدیون خون شهدای بزرگواری همچون سردار حاج حنیف درستی هستیم.

علی‌نژاد ادامه داد: امروز حضور مؤثر مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات، ادامه راه شهدا و پاسداری از خون این بزرگواران است.

وی تصریح کرد: هجمه سنگین رسانه‌ای دشمن در راستای دلسردی و ناامیدی مردم و بی رغبت کردن آنها نسبت به مشارکت در انتخابات صورت می‌گیرد.

علی‌نژاد یادآور شد: دشمن می‌کوشد مردم را از داشتن ایران قوی مأیوس کند اما ملت آگاه و بصیر با حضور در صحنه باز هم توطئه دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی خاطرنشان کرد: هر یک رأی، تولید قدرت در مقابل دشمن است و موجب امنیت ملی بوده و هرگاه محقق شد، موجب تقویت پایه‌های اقتصاد، فرهنگ، سیاسی و دفاعی کشور می‌شود.

وی عنوان کرد: دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام از وصیت‌های سردار حاج قاسم سلیمانی بود و امروز حضور در پای صندوق‌های رأی در حکم دفاع از همین ارزش‌ها و حرم جمهوری اسلامی است.

کد خبر 730482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.