حضور ۲۶ نامزد مجلس در حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر

فرماندار نطنز گفت: از مجموع ۷۱ نفر داوطلب ثبت نام شده در حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر ۲۶ نفر در صحنه انتخابات حاضر هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمد ظریفی امروز _شنبه پنجم اسفند_ با اشاره به اتمام بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در پی اتمام مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شورای محترم نگهبان طی چند مرحله اسامی تأیید صلاحیت شدگان را ابلاغ کرد که در مجموع تعداد ۲۷ نفر در حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر تأیید صلاحیت شدند که با احتساب انصراف رسمی یکی از کاندیداها، تا این لحظه ۲۶ کاندیدا در انتخابات حاضر هستند.

فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و بخش قمصر افزود: از مجموع ۷۱ نفر داوطلب ثبت نام شده در این حوزه انتخابیه سه نفر شرایط ثبت نام را نداشتند و تعداد انصراف دهندگان تا این لحظه ۱۵ نفر می‌باشند.

وی ادامه داد: انصراف‌های رسانه‌ای ملاک عمل ما نخواهد بود و کاندیداهای حاضر برای انصراف بایستی به فرمانداری مراجعه کنند.

فرماندار شهرستان نطنز اضافه کرد: با اعلام اسامی نهایی افراد تأیید صلاحیت‌شده، شرایط رقابت برای همه اقشار و گروه‌های سیاسی در این حوزه انتخابیه فراهم شده و پیش‌بینی می‌شود تا شاهد انتخاباتی با رقابت بالا در اسفند سال جاری باشیم.

کد خبر 730434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.