۵ دستگاه اتوبوس برقی به زودی وارد اراک می‌شود

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: پنج دستگاه از اتوبوس‌های برقی به‌زودی به ناوگان حمل و نقل عمومی اراک اضافه می‌شود.

محمد حسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی، اظهار کرد: رانندگان و کارشناسان فنی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک در سفر کاری به تهران، در حال آموزش برای بهره‌برداری از اتوبوس‌های برقی خریداری شده هستند.

وی افزود: با توجه به تحویل و پلاک‌گذاری پنج دستگاه از اتوبوس‌های برقی خریداری شده توسط مجموعه شهرداری اراک و در راستای نیاز به امر آموزش کارشناسان فنی و رانندگان برای رانندگی و بهره‌برداری از اتوبوس‌ها با توجه به اینکه از تکنولوژی جدید بهره‌مند هستند، هم‌اینک پنج نفر از رانندگان و کارشناسان فنی سازمان در سفر کاری به تهران، در حال فراگیری آموزش‌های لازم هستند.

۵ دستگاه اتوبوس برقی به زودی وارد اراک می‌شود

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک خاطر نشان کرد: پس از اتمام آموزش رانندگان، به زودی پنج دستگاه اتوبوس برقی به اراک می‌رسد و مورد بهره‌برداری و استفاده شهروندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: فرآیند پلاک‌گذاری پنج دستگاه دیگر از اتوبوس‌های برقی در حال انجام است و پس از اتمام پلاک‌گذاری به مجموعه شهرداری اراک تحویل می‌شود.

کد خبر 730410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.