اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در کاشان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در کاشان از اهدای ۴.۵ میلیارد ریال جهیزیه از سوی کانون‌های خدمت رضوی به نوعروسان نیازمند در کاشان خبر داد.

محمد جهاندار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، از اجرای طرح «حسنا» در کاشان خبر داد و اظهار کرد: «حسنا» شبکه‌ای از مردم است که در امر ترویج ازدواج و تشکیل و تحکیم خانواده کمک می‌کند و در این زمینه پویش «هدیه امام» برای تأمین جهیزیه نوعروسان احسان‌جو شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه به همت بنیاد کرامت رضوی و مشارکت مردم و خیران و به نام مبارک حضرت رضا (ع) اقلام جهیزیه برای اهدا به نو مزدوجین محروم و نیازمند تأمین شد، افزود: شهرستان کاشان نیز با اجرای طرح حسنا اقدام به تأمین جهیزیه به نوعروسان نیازمند کاشانی کرد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی کاشان با بیان اینکه در این مرحله ۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کاشانی به همت کانون‌های خدمت رضوی کاشان و مشارکت خیران اهدا شد، ابراز داشت: اهدای جهیزیه‌ها به نوعروسان نیازمند در قالب یک مراسم با حفظ کرامت انجام شد.

وی با بیان اینکه جهیزیه‌های اهدایی شامل اقلام اساسی همچون اجاق گاز یخچال، لباسشویی، فرش و جاروبرقی است که به نوعروسان نیازمند کاشانی از سوی کانون‌های خدمت رضوی با مشارکت خیران اهدا شد.

جهاندار با بیان اینکه مجموع جهیزیه اهدایی از سوی کانون‌های خدمت رضوی کاشان به چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد، تصریح کرد: کانون‌های خدمت رضوی در منطقه کاشان با هدف خدمت‌رسانی به اقشار مختلف به نیت حضرت رضا (ع) در منطقه کاشان فعالیت می‌کنند.

کد خبر 730378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.