مجمع رهروان امر به معروف پیگیر مطالبات مردمی است

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: مطالبه‌گری‌هایی را من باب مشکلات استان همچون حقابه اصفهان، آلودگی محیط زیست، عفاف و حجاب، ارزش‌های الهی، تکریم ارباب رجوع در ادارات و... داشته‌ایم و به همین دلیل جلساتی را نیز با نهادهای مختلف برگزار کردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا یوسفی پیش از ظهر امروز _پنجشنبه سوم اسفند_ در همایش سالانه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار کرد: مجمع رهروان امر به معروف دارای تشکیلات دفتر، معاونت آموزش و پژوهش، هئیت اندیشه ورز، معاونت مردم به دولت و دولت به مردم، نیروی انسانی و جذب، معاونت نوجوانان و جوانان، شهرستان‌ها، رسانه و قرارگاه ثارالله و… است.

وی افزود: بر اساس ابلاغی که از مجمع مرکزی آمده بود ما ملزم بودیم تفاهم‌نامه‌هایی را با ارگان‌ها و ادارات انجام دهیم و بر همین اساس تفاهم‌نامه‌هایی با سپاه پاسداران، فراجا، سازمان بازرسی، جهاد کشاورزی، بازرسی اتاق اصناف و همکاری‌هایی را با دادگستری، صداوسیما و نهادهای مختلفی چون ارتش و در خصوص اماکنی که به صورت تجاری واگذار کردند، داشتیم.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به نتایج این تفاهم نامه‌ها تصریح کرد: مطالبه‌گری‌هایی را من باب مشکلات استان همچون حقابه اصفهان، آلودگی محیط زیست، عفاف و حجاب، ارزش‌های الهی، تکریم ارباب رجوع در ادارات و… داشته‌ایم و به همین دلیل جلساتی را نیز با شهرداری، استانداری، سازمان بازرسی و… انجام برگزار کردیم.

یوسفی افزود: در این فرآیند کارهایی پژوهشی را در موضوعات تورم، محیط زیست، و… را بررسی کرده و انجام داده‌ایم؛ همچنین در موارد دیگر کارهای همچون بازرسی ادارات برای رعایت عفاف و حجاب، آموزش و پرورش، برگزاری آموزش‌های متعددی برای آشنایی اعضای مجمع در خصوص امر به معروف و تذکر لسانی، همکاری با دادگستری و آشنایی با قوانین و مقررات حمایت از آمرین، آموزش سواد رسانه، آموزش تربیت مربی عفاف و حجاب توسط قسمت بانوان در سه رده مختلف، رسیدگی به نارضایتی مردم در خصوص بی‌حجابی و رفع موانع آن را انجام داده‌ایم.

وی اظهار کرد: آمار حوزه نیروی انسانی مجمع بیش از سه هزار نفر است که حدود ۷۸۰ نفر آن خواهران هستند، همچنین کانون جوانانی را تشکیل دادیم تا با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی، دانش‌آموزان را در کانون خود متصل، شناسایی و شبکه سازی آن‌ها را انجام دهیم.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه ما خود را سرباز ستاد احیا می‌دانیم، تصریح کرد: در حوزه رسانه و روابط عمومی و همچنین در قرارگاه شهید سلیمانی دولت، به مردم فعالیت‌های خوبی در حوزه مسائل حیاتی، صنفی، اماکن و… با همکاری فراجا و سایر ارگان‌ها انجام می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه ما در اصفهان نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های نظارتی در حوزه عفاف و حجاب و منکران هستیم، تصریح کرد: ما نیاز داریم به سازمان‌ها و ادارات بازرسی در راستای مسائل عفاف و حجاب توجه بیشتر شود، همچنین در حوزه حقابه زاینده رود و کشاورزان، مسائل معیشتی و آلودگی محیط زیست اصفهان به عنوان حق مردم این شهر پیگیر برطرف شدن مسائل از دستگاه دولتی خواهیم بود.

کد خبر 730303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.